Wysoka niebieskooka brunetka o imieniu Kathrine (cztaj:Katrin) jest w szkole. Dziś ma egzamin i uczyła sie do tego wraz ze swoją przyjaciułką Rebeccą(czytaj:Rebeką). Znają sie od 1 klasy ale tylko z widzenia za to rozmawiają zesobą, zaledwie 20 pare dni(około 3 tygodnie) ale odrazu bardzo sie polubiły.
Ale może zacznijmy od nowa.
Pewnego dnia a dokładnie 2017 roku 17 marca o godzinie około 15:30 Kathrine poszła do parku na spacer z kropką (imie psa Kathrine). Gdy tam doszła zobaczyła rudą dziewczyne i kropka podbiegła do niej. Okazało sie że to Rebecca i Kathrine myślała że spali sie zewstydu poniewarz Rebecca jej się podoba.
-O, cześć Kathrine.
powiedziała Rebecca.
-Cześć Rebecca
Odpowiedziała Kathrine.
-Ale śliczny piesek, Twój?
zapytała Rebecce
-Tak, ma na imie kropka.
odpowiedziała Kathrine
-Może sie przejdziemy?
zapytała Rebecca
-Oczywiście, świetny pomysł.
odpowiedziała Kathrine
-Dzięki.
powiedziała Rebecca
...40 minut puźniej...
-Bardzo mi się podoba ten park, i bardzo go lubie.
powiedziała Kathrine.
-Ooo, ja też go uwielbiam!spędzam w nim każdą wolną chwile.
- Omg już prawie 16:30!Rebecco, przepraszam Cię ale musze już wracać do domu...
-Wiesz Kathrine, moge Cię odprowadzić...jeśli chcesz oczywiście...
-No pewnie że chce!
...10 minut puźniej(pod domem Kathrine)
-Kathrine, może chciała byś jutro zemną pujść do kina?
-Okey Rebecco, napisze do ciebie dziś na messengerze tylko powiec jak sie nazywasz.
- Rebecca Miłek 01 (nazwa została wymyślona na rzecz książki i jeśli jest taka nazwa na prawde to bardzo za to przepraszam...).
-Okey dzięki i do jutra. Pa.
-Pa Kathrine. Do jutra.Cześć i z góry przepraszam za błędy ale to moje pierwsze opowiadanie😄😄😄
CZYTASZ
New Love
Teen FictionDwie dziewczyny z 3 gimnazjum mające na imie Kathrine i Rebecca(lezbijki) w wieku około 16 lat... poznały sie w szkole...rozmawiają ze sobą nie za długo...zaledwie 3 tygodnie, ale bardzo sie polubiłu... zaczeły spędzać więcej czasu razem, tu do kin...