Salutare lume calora va place cartea mea :/ .. ma mir cum de inca o mai citeste cineva...
Ma hotarasem sa fac acest jurnal despre viata mea de zi cu zi cand eram in Romania dar acum.. pass pentru ca .. mda..
Dar totusi acum am sa va povestesc mai multe lucruri care mi s-au intamplat in primele saptamani in UK... de unde sa incep.. hmmm
Era prima zi de scoala.. eu eram ceva de genu : ah, ii doar prima zi, ma lasa direct acasa dupa ora 9:30, cand defapt m-a luat dracu-n pula si mi-o dat un atac de panica.Mai aveam putin si ma sufocsem da nu-i bai.
____________________________________________________________
Se facuse ora 10 si ma mirasem cum de nu sunase alarma. Astia au pauzele ciudate , ceva de genu 2 ore, pauza de 15 min, 2 ore iara, pauza de 45 de min, dirigentia si dupa ultima ora gen WTF.Se sunase si ma suna maica-mea.. ii raspund si ii zic : "Totu-i bine m-am calmat dar cred ca o sa ma sufoc din cauza camasii" (da .. avem uniforme .. plm ii academie). Profesorii se uita urat la mine ca cica nu am voie cu telefonu in scoala(Era si pauza ce dracu) si daca ma mai prinde cu el mi-l confisca.. ce mai e si cu regurile astea, aia ne cred ca suntem in Auschwitz sau ceva de genu?
Ma rog.. m-am pierdut prin multime si mi s-o facut rau.. iar si ghici ce, ma loveste alt atac de panica, ce pula mea coaie, 2 intr-o zi...
Tot ce imi mai amintesc e ca asta s-a intamplat acu' 2 ani si vestea proasta pentru voi cred.. e ca nu mai sunt emo :/ .Sincer sa fiu dupa ce am terminat a fi emo m-am amestecat cu goth,punk, etc. si amu' is un [REDACTED] :D .. feels good to be a [REDACTED] :P . Macar inca mai sunt in viata si scriu ce mi s-a inamplat in trecut... Gramatica mea (in limba Romana) s-a cam dus pe pl la cata engleza am invatat.. am fost si un Grammar Nazi pentru o perioada lunga dar am renuntat... oamenii au inceput sa ma urasca si chestii. Acuma cred ca am cele mai penibile povesti ever da csf n-ai csf cand nu ai mai scris de mult povesti create de tine.
Pai, mi-a placut sa povestesc ceva din trecut pe wattpad dar trebuie sa inchei capitolu asta aici, da stiu o fu' scurt da nu-i bai.. poate mai scriu in viitor dar pana acuma ii ok.
Ceau fiinte mirobolante
CITEȘTI
Emo Kidz (Baietii Emo)
Teen FictionIgnorati complet primele capitole, ultimul e ala de baza din cauza ca a fost facut cu creier :p Majoritatea proiectului este facut de mine la varsta de 11 ani, ceea ce mi se pare destul de stupid, pentru carti actuale, va recomand sa-mi da-ti idei...