Update

5 0 3
                                    


Serious Talk:

   Man, chiar nu ma asteptam sa recuperez contul si sa ma uit prin prostiile pe care le-am scris ca o piticanie de copil ce eram. Dar totusi ma uimeste faptul ca pana in ziua de azi, tampenia aia mica de mine a reusit sa atraga mai mult de 1k persoane in a citii fragmente micute din viata sa de retard =)) iar aparent mini-proiectul asta inca este in Topuri in categoria #emo (cringe dar csf, aia e audienta pe care am vrut-o la vremea respectiva)

   In caz de credeati ca am disparut complet, nah, inca-s aici din pacate, blocat in casa fara tendinte sinucigase ;). Eu sincer credeam ca pierdusem contul definitiv din cauza ca uitasem parorile si conturile de gmail, etc. etc. dar, cu ajutorul intelectului meu de betiv infect, am reusit sa sparg serverele de la NASA, sa le bag virusu "Sarpilii.bts" in sistem si sa-mi recuperez toate conturile vechi conectate la adresa asta de gmail. L-am facut pe Elon Musk mandru (Paypal me baby). Ma mir cum de nu m-a prins garda ca sa-mi futa un pulan peste cap si sa ma arunce inapoi in gulagu din care am veni (pup Novosibirsk, va rog sa nu ma asaltati).

   Ma rog, revenind la topicul de  so called "update", nu stiu ce sa fac cu acest cont, iar voi m-ati putea ajuta cu asta. Nu stiu daca majoritatea audientei inca mai au conturile active sau daca mai folosesc wattpad, dar, voi astia care tineti platforma in viata, ati fi de folos maxim ;)

  (Btw, sugestii despre ce sa scriu ar fi interesant, daca vreti as putea sa schimb si limba din Romana in Engleza in caz de vi se pare mai fancy sa cititi update-uri despre un nobody sau povesti scrise de acest nobody)



Psst.....M-ar ajuta si parerea voastra despre carticica asta -> Leave your comments down bellow
   

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 20, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Emo Kidz (Baietii Emo)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum