PART 6

29 3 1
                                    

Merhaba şekerpareyle içilen sütlü (ama kesinlikle 3ü bir arada) çaylarımmmmm!! Beni heaarr geçenn gün daha da mutlu ediyorrsunuzzz! Sizi çoook sevmiyorum çünkü vote ve yorum gelmiyo kim oldugunuzu bilmiyorum belki sürtüksünüz belki erkek kaşarısınız belki eşcinsel bi travestisiniz nerden bilcem? uf slklr :s.s. Bugünki konumm "HAYALLERRR" yaneee kzm bz ble hvlı şylerle ugrsrz cnmss.. Çogu asi ergenin hayalı "Gerçek aşkı bulmak" Kızıımmm sen kaç yaşındasın pardon da? Canım bak ortaokulda yada lisede gerçek aşkı bulmayı falan unut sen hani senin neyine ki aşk once bi büyü ergenlik ostrojen ve testostoron hormonun salgılanmayı kessin!( Sevgili ostrojen ve testostoron, lütfen salgılanmayı kes bak hani ergenler için. Bak sonra gordugu her erkege aşık oldum falan diyo ltfn pleasee yanee) Hani bak bide sevgili buluyo, sen dua et hani bulmuşun birini hala gozu başkasında! Yani sanki o başkası sana bakçakmış gibi! Bak degerini bilenlerde ayrı bi muamma! Yok biz ayrılmıcaz yok evlencez biz yok 3 cocumuz olcak bizim yok ben ayrılmam yo ayrılmam ben ondann! Abi bak herşeyi anlarım ama hani bide birbirlerine bebeq aşqım seni çok sewiyorum gibi mesajlar atıyolar ya atmayın lütfen ya yapmayın bunu! En iyisini buldum ben valla. Diğerlerinin hayali aşkken, benim "yemeekkk" Hani insanlar gün batımını izlerken ben McDonalds da o hamburgerlerin yapılışını izliyorum o derece hanii! Hatta geçen simit peynir ve sarma yiyodum (az yemiş demeyin 2 saat sonra acıkıp bide yemek yedim) boyle bi anda kendimi çok şairane bir şekilde simit ve peynirin uyumunu betimlerken buldum asdfghjkkxıdndeoej ( bu bir RANDOM GÜLÜŞTÜ ) Ayy uff aman sıkıldım artık gidiyorum uyuycam ben zaten ben genelde okula gidiyorum, eve geliyorum, ve uyuyorum hayat boyle işte...

YEMİN EDİYORUM
BAKIN GERRRÇEKTEN YAZMIYCAM ARKADAŞLAR OKUMA ARTMADIKÇA YAZMAAAMMMMMMMM! YALNIZ GERÇEKTEN 350 OKUMA OLMADAN YAZMIYCAM BYESSSS

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SANANE(atarlı bir ergenin dramı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin