Atarlı Bir Ergenin Dramı Part3

81 4 0
                                    

Merhaba arkadaşlar ilk olarak size söylemiştim ya hani 5 okuma olmadan yeni bölüm yazmıycam. İşte, tam 11 okuma olmuş size çok teşekkür ederim. Gerçi, bi tane arkadaşım var hikayesi 2000 okuma olmuş ama... Benim hikayem niye 11 de onunki tam 2000!? Ha! Neyse akşam akşam size bunun atarını yapmiycam zaten gidip sonra ergen diyolarmış. Afedersiniz de siz nesiniz! Buraya yazı yazanların hiçbirinin böle 30 yaşında falan olduğunu sanmıyorum ben. Hepiniz atarlı ergenlersiniz işte! Bide gidip bana ergen diyolar. Neyse konuma geçiyorum. Bugünki konum omeglede gidip orda çıkanı Justin Bieber falan sanıp saçma sapan hareketler yapan kızlar. Kızım ya ilk olarak orda Justin die kendini gosterenler dogru düzgün İngilizce bilmiyolar bole "Are you love me?" fln yazıolar. Bana bi söler misin sence Justin gidip bole bi cümle kurar mı allahını seversen!? Neyse ya yine bak bi çıkıp bi bölüm yaziim diyorum 11 okuyucuma, yine asabımı bozuyolar. Haha bu asabımı bozma olayı aklıma bi anı getirdi. Birkaç yıl önce servisteydik bn 5. Sınıftaydım. 2'lerden bi çocukla 6'lardan bi çocuk laf dalaşına girmişti. 6'lardaki çocuk dedi ki "olm benim asabımı bozma" Çocuktaki geri cevabı sölüom "senin asan mı var(hani şu büyü yapmak için kullanılan asalardan)?" Hahahah. Espri yaptım gülsenize lan! Kime diorm gülün bakın espri olmayan yerde gülüuosunuz espri olan yerde gülmüyosunuz! Yeter ya çok sıkıldım! Niye yazıyorum ki ben? Vallahi yazmıycam gidiyorum......................... hadi iyi tamam yine iyisiniz yazıyorum ama valla bidaha olursa asla yazmaya devam etmem! Neyse. Yoruldum. Hadi byeess..

BAKIN ARKADAŞLAR TAMAM TEŞEKKÜR EDERİM 11 OKUMA OLMUŞ. AMA HİÇ YORUM YOK, VOTE YOK! NAPİYİM BEN BU OKUMALARI? GERÇİ OKUMAYI BIRAKMAYIN DA İŞTE ANLADINIZ! NEYSE ŞİMDİKİ HEDEFİM 18 OKUMA. 18 OLMADAN ASLA AMA ASLA YAZMIYCAM 1 KELİME BİLE! NEYSE HADİ BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE( çok mu fazla oldu E'ler)

SANANE(atarlı bir ergenin dramı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin