Atarlı Bi Ergenin Dramı Part 4

69 3 0
                                    

Oha! Baktıımda resmen inanamadm! Ben 18 okuma demistim 48 olmuş! Çok tşk..... Ayyy uff şimdi sinirlendim hani şimdi kesin okuyanlardan bole tşk yi yanlış anlayanlar olmuştur. Terbiyesizler! Teşekkürler diyoruuummm! Neyse, bugunku konum kendini havalı sanan ezmeler. Ya abicim havalı degilsin! Bak espri yapıyo komik degil! Sörfte gerizekalı kalitesiz kalitesiz espriler bir de asıl atarlandıran ne biliyor musunuz? Komik olduğunu sanıyo. Giymiş siyah yapışan sörf tişörtu zayıfda değil yağlardan konuşamıyor. Konuşsa da salak salak şeyler söylüyo benim canımı sıkıyor. Siz de benim canımı sıkıyorsunuz zaten atarlı falan diyorsunuz hikayede atar olduğu belli değil mi ne diye artistlik yapıyorsun amk?! Hakkaten ne artist insanlar var konusu açılmışken. Louis vuitton dan 15000 euro ya canta almış diye şamoanya ikram etmişler. Sok götüne o zaman! Niye bana anlatıyorsun, amacın ne? Birde salak saçma bir kırtasiye markasına takmış kafayı, gidip gidip 0-6 yaş t-shirt ü alıp duruyo, zaten sembolü de maymun. LC Waikiki den bit farkı yok aslında ama işte dedim ya sırf artistlik!

ARKADAŞLAR BAKIN VOTE VE YORUM GELMEZSE YAZMIYCAM YENİ BÖLÜMÜ GERÇEKTEN BAKIN YAZMIYCAM DEDİM 2 HAFTA BİŞİ YAZMADIM HİÇ Bİ ALLAHIN KULU DA NEDEN YAZMIYO BU KIZ, Bİ YORUM ATALIM Bİ VOTE YAZALIM DA MUTLU OLSUN, ATARLANMASIN DEMEDİ GİDİP Bİ VOTE YAPMADI! NEYSE YETER BUNUN ATARINI YAPMIYCAM! NE DİYODUK........,VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUUUMM!

NOT: Bu bölümü bi arkadaşım yazdı beğenmediyseniz bnden diil..

SANANE(atarlı bir ergenin dramı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin