Deel 4

263 26 12
                                    

Pp Ibrahim
Yeh hoer ze gaat dr leven vanaf nu haten. Ik stap uit de auto en loop de shishalounge binnen en zie haar op iemands schoot terwijl een ander aan haar zit, rip latifa el (...) gestorven vanwege hoerig gedrag waar de lieftallige broer Ibrahim el (...) achter is gekomen, gecondoleerd......HAHAHA OKÉ DIT MOEST FF
Ik loop er naar toe en trek haar van dr haar van hem af, ik geef hun een paar stoten en trek latifa van dr haar mee naar buiten waar ik haar kapot sla. "WAAR TF*CK HAAL JE HET IDEE OM ZO TE ZIJN WAAR??" Vraagt ik woest "Ne..ee...a..aa..ss" ik geef haar een klap "praat normaal" zeg ik "A..Asma h..heeff.t me op I..idee gebracht" zegt ze huilend, en PATSSS. Nog een klap "waarom lieg je ik heb haar hele kamer bekeken en vond alleen maar normale spullen, maar dan ga ik naar jou kamer... ik vind hoerenkleding,en al die shit... ik kijk verder en zie condooms hoer dat je bent." Zeg ik sla haar weer "die zijn N..niet van mij die zijn van Asma zij stopt het in mijn kast,ze trekt zelf ook mijn kleding aan." Zegt ze ,en nog een klap,dit gaat lekker zo,"ik check alles en heb nooit zoiets gevonden ja het kortste wat zij deze 2/3 jaar heeft aangedaan is een shirt denk ik... en jij,jij hebt bij een jongen een keer niks aangehad,en ik dacht dat jij de gene was die zich gedroeg blijkbaar niet"zeg ik en blijf haar door slaan, "blijf hier als je weg bent mag je hopen dat je nog leeft," zeg ik en loop naar de auto waar ik een Adidas slipper pak en de riem van mijn vader, ik sluit de auto en loop terug waar ze nog steeds ligt "Ibrahim wacht alsjeblieft, ik ga jou laten bewijzen dat zij de hoer is en niet ik" zegt ze "hoe wil je dat doen ik heb bewijs genoeg" zeg ik "nee geef me alsjeblieft een kans" zegt ze huilend "nee" zeg ik en maak het af......
Pp Asma
"Dusss nu je eindelijk naar buiten mag heb ik wat meer meiden meegevraagd, het zijn er niet bepaald weinig."zegt Lina "oké, hoe wil je gaan?" Vraag ik "ik wou eerst met bus maar mijn broer en zijn vriend moeten daar wat dingen regelen dus zei hij dat hij ons gelijk mee zou nemen." "Waar staat hij?" "Bij de Albert Heijn" "waarom de Albert heijn?" "Zijn 'vrienden groepje' staat daar dus hij is met jun wat gaan bespreken of zo,ik weet het niet zeker." "Oké" zeg ik en wordt dan gebeld door mijn moeder (gesprek)
MA:allo Asma
A:hallo mama
MA:hoe gaat het
A:goed met jou
MA:ja goed hmdllh,je had me geappt over dat je bij je vriendin zou slapen? Ik vindt het goed hoor,ik zeg het ook wel tegen Ibrahim nou tot morgen beslama
A:beslama-
Kijk zo gaat het dus als Mijn moeder met familie is,ze lijkt heel aardig maar ze zegt gewoon ga bij iemand anders slapen familie blijft hier.de enige dagen dat ik mijn familie zie is denk ik 1/2 keer in de 3/4 weken,laten we zeggen dat mijn moeder mij liever bij ze weghoud. "Eh Lina,Kan ik vandaag bij jou slapen?" Vraag ik "ja hoor geen probleem" zegt ze"dank jee" zeg ik en lopen de Albert Heijn binnen. Ik haal gewoon shakura terwijl Lina bijna een hele mandje vol heeft met snoep,chips,chocola en drinken. Zij is klaar voor straks.we rekenen af en lopen naar haar broers auto.ik ken haar broer niet echt,wel een paar keer gezien maar alleen als hij haar wat zou vragen. "Lina jij komt wel achter zitten toch?" Vraag ik "ja duhh" zegt ze en maakt een spastische beweging met haar hoofd. "WHAHAHAHAHA DOE NOG EEN KEER" zeg ik terwijl ik helemaal stuk ga "oké oké maar je moet wel filmen ik wil zien." Zegt ze ik pak mijn telefoon erbij en zij doet het opnieuw terwijl ik Nog steeds helemaal stuk ga. "Laat zien" zegt ze en pakt Mijn telefoon uit mijn handen. Ze bekijkt de video en kijkt mij droog aan. "Serieus lach je om dit?" Zegt ze terwijl ik haar nig steeds helemaal uitlach.ze pakt mijn shakura af en begint weg te rennen "LINA IK MAAK JE AF KOM TERUG" schreeuw ik en ren achter haar aan, "GA JE STOPPEN MET LACHEN?" "JAA GEEF MIJN SCHATJE TERUGGGG" schreeuw ik,iedereen kijkt ins raar aan maar Ze heeft mijn drinken dus 🖕🏼voor hun. Ze blijft door rennen "LINA GEEF TERUG" "NEE" "WACHT MAAR OP EEN DAG PAK IK JOU MILKA AF EN DAN VOEL JE DEZELFDE PIJN" schreeuw ik "MAAKT NIET UIT WANT ALS IK STOP GAAT HET TOCH GEBEUREN DUS KAN IK NET ZOGOED GENIETEN VAN JOU PIJN" schreeuwt ze en blijft rondrennen , we rennen achter elkaar aan op een parkeerplaats voor de Albert Heijn besef hoe zielig. Lina struikelt over haar eigen voeten en pleurt op de grond. Ik ren en pak mijn shakura en de zak eten en ren weg "WACHT MAAR IK BEN SNELLER DAN JIJ" zegt ze en begint te rennen,ze is veel sneller dan ik dus dat is wel een probleem. Blijf rennen tot Lina mijn shirt trekt,SHITT, ze trekt mij naar achteren en pakt de zak "zijn jullie klaar?" Hoor ik achter me ,ik draai me om en zie de broer van Lina en een andere jongen waarschijnlijk zijn vriend,Wjw zijn vriend is niet lelijk. "Ja we zijn klaar" zegt Lina en samen lopen we terug naar zijn auto. Ik en Lina gaan achter en de jongens voor."EEY REDA DOE IS DIE RADIO AAN" schreeuwt Lina "niet schreeuwen ezbii ik zit voor je,Amir doe die radio aan"zegt reda en begint te rijden terwijl Amir de radio aanzet. Ik en Lina zingen vals mee terwijl we snaps maken. Ik plaats ze niet want mijn broer is zo iemand die van ALLES een verhaal wilt horen,dus ik sla het alleen op.
Aangekomen in de stad
"als jullie hier niet om 7 uur zijn eh ga ik weg zonder jullie" zegt reda "ja oké maar eh Asma en nog wat vriendinnen komen bij mij slapen eh dat je het weet" zegt Lina "oké miss ook wat mensen bij mij maar wij claimen de woonkamer" zegt reda "nee dacht je feest wij hebben de woonkamer" zegt Lina "oké wie er straks het eerste is" zegt reda "deal" zegt Lina en samen lopen we naar de afgesproken plek waar ik de anderen al zie wachten......

Alweer een deeltjeehh

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu