Pp Asma
"Eey ik ben klaar kom je?" zegt oumaima doet de laatste spulletjes in haar tas "ja wacht is Ff op mij" zeg ik en doe mijn schoenen aan,ik vertel Ff wat er daarna was gebeurd: nou we waren helemaal nat dus ik en oumaima gingen ons klaar maken ALWEER. Ondertussen is derest buiten gaan ontbijten aangezien ze niet konden wachten,dus ik nu met oumaima ontbijten en dan komen we elkaar ergens tegen,waar spreken we nog af.... back to the reality "ben je klaar?" Vraagt oumaima "nee nog een paar dingen ga alvast naar beneden en tv kijken Mn haar ga ik nog Ff föhnen,daarna stylen "zeg ik "wejow hele hoofdpijn"zegt ze "ja srry maar jij wou eerst nu ben ik" zeg ik en ze loopt naar beneden.
Als ze klaar is ...
Ik leg alles terug en pak mijn tas,ik haal mijn telefoon eruit en maak een spiegelfoto, en ik zet het op mijn verhaal. Ik stop mijn telefoon in mijn tas, als ik merk dat ik mijn telefoon niet kan vinden zoek ik de hele kamer rond,het moet dan beneden liggen,ik pak het zo wel. Ik gooi mijn tas op het bed en mijn jas,ik open Lina's raam en kijk Ff naar buiten,soms is het gewoon te saai en dan kijk je gewoon naar buiten,ik doe het raam dicht en draai me om,ik schrik me dood als ik zie dat Amir op Lina's bed zit "wejow jij kan echt uit het niets verschijnen jij eh?" Vraag ik "ja duh,ik ben Amir wat verwacht je dan??" Zegt hij op een meisjes toontje, deze gast eh... "maar eh ben je boosss?" Vraagt hij "nee ik ben echt heel blij dat je water over me heen gooit" zeg ik sarcastisch "ja dus,maar jij hebt me 2x water over mij heen gegooid" "Jaa maar bij mij is het leuk,bij jou vragen mensen of je me wel mag" zeg ik "want dat is heel logisch" "ja natuurlijk is het logisch,als ik je sla verwachten mensen er niet veel van maar als je mij zou slaan zien mensen je gewoon als een terrorist" "maar Ff srs ben je boooooossssz?" Vraagt hij en staat op "ja duh,ik ben Asma wat verwacht je" doe ik hem na "Owh gaan we zo doen" zegt hij en trekt me naar zich toe "kijk dit is heel logisch,ik ga iets doen dat ik leuk vind en jij mag denken dat ik een terrorist ben" zegt hij, en kijkt me met een grijns aan "huh,wat bedoel je?" Vraag ik en kijk hem scheef aan "nou ik bedoel dit" zegt hij en begint me te kietelen "WAHAHAHAHAHAHAH-IK GA JE ZOMETEEN HAHA IZJEN STOOT GEVEN EH-HWHAHAHAHHA" zeg ik terwijl ik helemaal stuk ga "HWHAAHAHHAAH STOP A BOIZAN" zeg ik boos/lachend "maar dan is het toch niet logisch meer" zegt hij ,ik knijp hem zo hard als ik kan en hij laat me los "ik ga jou izjen klap geven" zeg ik en wil hem slaan maar hij pak mijn hand en daarna ook de andere "Owh Jeejtje! Met welke hand moet je nu slaan?" Vraagt hij en kijkt me met een grijns aan "die ene die je zometeen los gaat laten." "Neeh ik denk niet dat ik daar zo'n zin in heb" zegt hij "nou dan ga ik ervoor zorgen dat jij het los gaat laten." Zeg ik en probeer nog steeds mijn handen los te maken. "Ik denk niet daf het je gaat lukken,zo sterk ben je niet." Zegt hij "Owh nee? Want ik hoef maar een ding te doen en jij gaat bijna huilen van de pijn"zeg ik "nou dan ga ik ervoor zorgen dat het je niet lukt want weetje,ik ben veel sterken dan jij." Zegt hij "weet je zeker dat je bent sterker dan ik ben" zeg ik "ja heel zeker" zegt hij "oké kom vechten dan A mattie kom" zeg ik op mijn meest gebroken mocro stem "oké als jij het wilt" zegt hij en doet zijns en achter de bijna en duwt mij naar achter waardoor ik bijna val,maar hij heeft me nog net op tijd vast "dus jij bent sterker?"zegt hij lachend en helpt mijn weer omhoog, hij laat me los en ik duw hem naar achter waardoor hij op het bed valt "ja ik ben zeker sterker" zeg ik en gooi mijn haar naar achter,hij staat op en probeert mij weer te kietelen,maar ik ben snel genoeg en ren naar de andere kant van de kamer,hij is binnen een seconde bij mij en houd mijn polsen weer vast "waar denk jij heen te gaan?" Vraagt hij "naar Afrika" zeg ik droog "ben je srs?" Vraag hij "nee ik maak een grap" zeg ik "maar nu ga ik doen waar ik voor gekomen ben." Zegt hij,ik probeer weg te rennen maar hij is sneller en heeft mij al vast "Amir,alsjeblieft doe het niet ik smeek het je " zeg ik en loop langzaam naar achter "geef me is een reden waarom ik het niet zou doen." Zegt hij en kijkt me diep in de ogen aan "eh die kan ik nog niet zo snel bedenken,maar heb medelijden" seg ik "ik weet niet hoor,hmm ik moet nog Ff nadenken." Zegt hij,ondertussen ben ik al tegen de muur aangekomen,hij bijt op zijn lip en kijkt mij diep in de ogen aan,ik besef nu pas hoe knap hij is wauwie.zijn gezicht komt dichterbij en uiteindelijk voel ik zijn lippen tegen de mijne....
Pp oumaima
Ik loop naar beneden en doe de tv aan,er is niet echt wat te zien dus ik kijk maar gewoon Spongebob, tot reda de kamer in komt,ik geef hem een dodelijke blik en kijk verder "als blikken konden doden lag ik nu 30 meter de grond in" zegt hij en komt naast me zitten "als blikken konden doden zouden ze niet weten of jij ooit hebt geleefd" zeg ik "aawh wat ben je boos" "nee ik moet blij zijn als iemand een beker over mij heen gooit" "niet boos zijn is maar een grapje" "hmm" zeg ik en kijk verder naar spongebob,ik ga hem negeren ik heb hier echt geen zin in. "Sinds wanneer kijk je spongebob?" Vraagt hij,ik negeer hem kijk verder "hallooooo" zegt hij en zwaait met zijn hand voor mijn ogen "Owh ga je me nu skotten?" Vraagt hij "nee ik ga een geweldig gesprek met je aan?" Seg ik en kijk hem scheef aan, tringgg. Ik krijg een app binnen,ik open het en zie een onbekend nummer, er staat geef me alsjeblieft nog een kans,ik hou nog steeds van je,ik kan je niet vergeten....
Ik klik op de profiel foto en zie een dat het een soort van ex is,we hadden niet echt iets maar Het was ook weer niets,waar op een dag deed hij afstandelijk,en dat bleef zo voor zo'n 2 jaar,in die 2 jaar is het helemaal mis gegaan bij hem,hij begon aan relaties,terwijl hij dat nooit zou doen,hij ging shishalounges en dat door dingen,Mhm hij had verkeerde vrienden. Tot hij op een dag naar me toe kwam,hij rook naar alcohol en was ook dronken,hij zei dingen waarvan hij het normaal niet zou zeggen. Mijn vriendin (die er die dag bij was)heeft hem gezegd wat hij mij had gezegd aangezien ik hem niet onder ogen wou komen,sinds dien stuurt hij dat soort berichten. "Wie is dat?" Vraagt reda die half boven mij hangt "weet ik niet" antwoord ik en blokkeer hem,ik kijk reda aan die alleen maar knikt maar ik zie ergens dat hij het niet geloofd,maar ja ik ben hem geen uitleg verschuldigd.ik voel mijn telefoon trillen als ik het wil pakken is reda mij voor,ik wordt gebeld, hij neemt op en zet het op luidspreker,hij maakt een gebaar met zijn hand van praat "hallo" zeg ik maar "oumaima,alsjeblieft luister naar me" hoor ik aan de andere kant,dat is hem,shit... reda knikt van zeg ga verder "praat"zeg ik "het spijt me echt heel erg,het kwam door mijn vrienden en-" "spijt komt achteraf" zeg ik snel "geef me alsjeblieft een kans,ik zal je niet teleur stellen echtwaar!" "Nee je hebt je kansen gehad,bovendien Heb ik al iemand anders doei" zeg ik en pak de telefoon van reda af en en hang op. "2 vragen,met wie heb je en wie is dat?" Vraagt hij "een persoon" zeg ik "voor welke vraag was dat bedoeld" vraagt hij "beide"zeg ik en kijk weer naar de tv maar boel reda'S blik nog op mij branden....Weer een deeltjeeh,blijf stemmen en vergeet niet achter te laten wat je van dit Boek vind!
JE LEEST
Waarom ik?
Teen FictionAsma is een mooi en aardig meisje. Maar zo behandeld niemand haar, volgens haar moeder is ze een mislukkeling en haar zus en broer denken daar allemaal het zelfde over, de vraag die altijd maar door haar hoofd blijft spoken is waarom ik? Wat heb ik...