Deel 7

213 20 38
                                    

Pp Asma
"Eey Najla wedstrijdje wie meeste pizza dozen heeft weggegooid??" Vraagt roumaisa en staat op. "Oké maar deze ga ik sowieso winnen" zegt Najla en staat ook op "DRIE TWEE EEN GOO" schreeuwt Fatima, ze rennen heen en weer tot er nog maar een doos over blijft. Samen rennen ze naar de doos en blijven trekken tot de dood in 2 Scheurt "GELIJKSPEL" schreeuwt Kenza "NEE IK GA WINNEN" zegt Najla en pakt de andere stuk van de doos en rent weg,Roumaisa rent vlak naast haar en probeert het af te pakken,Najla duwt haat tegen de muur en rent naar de keuken. Als ze terug komt kijkt ze Roumaisa met een grijns aan. "Ik heb gewonnen bitchhhh"zegt ze blij "gefeliciteerd,nou zullen we nog doen durf of waarheid doen??" Vraagt Lina "ja Isg" zeg ik en sta ook op. "Eey Roumaisa Najla doe is wedstrijdje wie meeste kussens pakt en naar beneden komt,DRIE TWEE EEN GO" schreeuwt Lina "HWHAHA DEZE KEER GA IK WINNEN BITCH" schreeuwt Roumaisa en rent naar boven niet veel later gaat Najla haar achteraan. Ik zie dat Kenza en Tassnim een foto willen maken en ren naar hun toe "is haram eh foto maken zonder mij" zeg ik en poseer mee "deze is fking leuk stuur naar mij stuur" zeg ik le ik de foto heb gezien. "Ja Isg" zegt Tassnim en stuurt het naar ons. "JA IK HEB GEWONNEN" schreeuwt Roumaisa als ze naar beneden komt met de laatste kussen "NEE DAT IS NIET EERLIJK JIJ BEGON EERDER" zegt Najla boos "iedereen pak een kussen en ga zitten" zegt Lina ,ik pak een kussen en ga zitten ik check snelletjes mijn telefoon en doe het weer in de lader. Letterlijk iedereen zit behalve Fatima en Lina,Lina is Ff naar boven maar ik weet echt niet waar Fatima is. "Waar is Fatima?" Vraag ik "ik ben hier" zegt fatima en komt binnen met een reep milka "Omggg Fatima schatjee,best friend, he weet toch die eenneeee keer toen ik je ding gaf ja Kijk ik gaf je toen,nu geef jij mij" zeg ik en sta op . "Broer ga zitten of zo,je doet Bhel je krijgt" zegt Fatima en gaat ook zitten, ik kijk haar dodelijk aan. Dan komt Lina binnen "oké I'm backkk" zegt ze en gaat ook zitten "IK BEGIN" schreeuwt Tassnim, "doen,durf of waarheid voor...oumaima" zegt ze "waarheid" zegt ze "ik mag alles vragen toch?" Vraagt Tassnim voor de zekerheid "ja alles mag" zegt Lina en kijkt oumaima met een grijns aan "oké ben je op iemand?" Vraagt Tassnim en kijkt haar met wiebelende wenkbrauwen aan "ja" zegt ze simpel "OP WIE" schreeuwt Tassnim "ga ik niet zeggen" zegt oumaima "jawel ik vroeg het" zegt Tassnim "nee jij vroeg of ik op iemand ben jij vroeg niet wie diegene is" zegt ze "tazz wacht maar jou pak ik Nog wel" zegt ze "MIJN BEURT" schreeuwt Fatima. "Doen durf of waarheid voor Asma " zegt ze en kijkt me met een grijns aan "Eey waarom moet vandaag iedereen zo kijken?"vraag ik en wijs naar haar gezicht "Doen durf of waarheid" zegt ze opnieuw."doen" zeg ik "ik ga zometeen een outfit voor jou samenstellen en jij moet daarmee de straat op" zegt Fatima "oké" zeg ik "zeg wollah je gaat doen" zegt oumaima "nee ik maakte grapje " zeg ik sarcastisch "Lina,Asma loop mee naar boven" zegt Fatima,samen lopen we naar boven, Fatima en Lina hebben een outfit voor mijn samengesteld, Lets go dan Maar. Ze lopen naar beneden en ik loop de kamer in,ik mocht het namelijk nog niet zien.ik loop de kamer in en zie op haar bed een rokje met een shirtje,huh maat ik zie de panty niet?alleen een kort broekje. Ik loop naar beneden waar iedereen zit te wachten "Lina waar is de panty?" Vraag ik "is er niet "zegt ze met een grijns "Lina 3ayek ga je gedragen heb medelijden met mij" zeg ik "kleed je om of zo Fatima gaat het nooit laten gebeuren" zegt Lina "oké" zeg ik en loop naar boven ik trek het aan en zie dat het kapot kort is. Het is fking koud buiten.(zie omslag zo ziet het eruit) ik zie er echt uit als een hoer! Wacht maar ik ga ze terug pakken. Ik loop naar beneden en doe mijn schoenen aan. En loop naar hun terug "Eey ik pak jullie nog terug wacht maar "zeg ik en steek alleen mijn hoofd in de deuropening zodat ze mij niet zien. "Laat is Ff zien" zegt Lina "Lina ik ga izjen slipper naar jou hoofd slingeren je gaat ziekenhuis in vliegen"zeg ik boos "WHAHAHAHAHAH ASMA JE MOET JUIST SHOWEN WHAHAHAHAH" zegt oumaima die bijna stikt in haar lach "jou pak ik ook nog vooral goed op" zeg ik "en Lina het is fking koud gooi is deken" zeg ik "nee je moet zo,je mag ook geen jas" zegt ze "en je moet ongeveer 5 minuten rondlopen,en dat ook echt rondjes maken" zegt Fatima erachteraan "yek is goed met jou" zeg ik,besef ik laat nog steeds alleen mijn hoofd zien. "Eey ga je nog?" Vraagt Najla "broer als je in mijn schoenen stond was nog boven" zeg ik "nee hoor als is jou was had ik dat rokje wat korter gemaakt "zegt ze sarcastisch terwijl ze helemaal stuk gaat. "Oké ik ga naar buiten maar ik maak jullie af als er iets gebeurt" zeg ik "we kijken wel uit het raam" zegt ze . Ik loop naar de gang en pak mijn jas en loop terug,maar dit keer sta ik normaal "ik ga doei" zeg ik en wil weg lopen tot ik wordt terug getrokken "zonder jas" zegt Fatima "oké ik hang die jas wel op" zeg ik "nee hier uit doen jij ik ken jou jij heb 1500 verschillende manieren om toch met die jas ervandoor te gaan" zegt Lina "maar-" "doe die jas uit" zegt Lina "moet dat hier?" Vraag ik "iedereen  kijkt sws naar buiten er is geen verschil" zegt Fatima,ik zucht "uhh oké dan"zeg ik en doe mijn jas uit en geef het aan Fatima,ik zie vanuit me ooghoek dat Amir me aanstaart. "bel me als ik naar binnen mag" zeg ik en pak mijn telefoon "wens me succes" zeg ik en ren de deur uit. Ik loop een rondje op het huis en wacht aan de achterkant op een bankje,ze denken feest ik ga rondje maken kowed of zo. Ik wacht vier minuten en loop terug ik bel aan en daar staat Fatima "nog een paar seconden" zegt ze "FATIMA JE GAAT ME NAAR BINNEN LATEN VOOR IK JOU VERMOORD" schreeuw ik boos. "Whahah ja sorryyyy maar dit wou ik gewoon heel erg graag doen" zegt ze zielig "Owh geen probleem hoor je krijgt ze terug" zeg ik en geef haar een knipoog en loop naar binnen....
Later in avond
Ik leg het gebedskleed terug en loop naar beneden,het is bijna 12 uur, ik ben dood op we hebben echt veel gelachen. Iedereen pakt een matras en legt het in Lina's Kamer ik pak een deken en een kussen en leg het op mijn en loop naar mijn jas en pak wat geld uit mijn zak,ik loop naar de kamer van de jongens maar ik wordt aangetikt door iemand als ik me omdraai zie ik............

2e deeltje van vandaag,mensen ik ben echt trots op mezelf ik heb na een lange tijd twee delen op een dag geplaatst...

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu