Este dimineață. Simt cum soarele îmi bate în geam. Dormeam liniștită când...
Oriana:-Haide Immishiro, vei întârzia la școală! spuse mama cu voce tare pentru a o auzi.
Immi:-Imediat mami! spun eu somnoroasa.
Mama ieși din cameră. Voiam să mă trezesc, dar parcă patul meu mă chema. Într-un final mă trezesc din pat și merg la baie. Acolo îmi fac rutina zilnică și cobor. Mama era la masă. Era puțin distrasa, de parcă voia sa îmi zică ceva.
Immi:-Mami s-a întâmplat ceva? o întreb eu apropiindu-ma de ea.
Oriana:-Immi, vreau să știi că am o veste...
Immi:-Ce veste? întreb eu curioasă.
Oriana:- Fiica mea știi că afacerea mea merge foarte bine...și...
Immi:-Da știu dar, nu mă ține în suspans!
Oriana:-Draga mea, va trebui să ne mutăm în New York!!
*Vestea asta mă zdrucinase puțin!*
Immi:-Mamă dar aici e casa noastră!!
Oriana:-Immi, am luat această decizie împreună cu Lucresia! totul e stabilit, vom locui cu ea, ea fiind partenera mea de afaceri și tot odată cea mai buna prietena a mea!
Immi:-Mamă dar cu mine cum rămâne?!
Oriana:-Vei veni cu mine! sise mama foarte hotărâtă.
Immi:-Mami, aici am toți prietenii!
Oriana:-Îți vei face noi prieteni! Și în plus Lucresia are un fiu, v-ați putea împrieteni!
Immi:-Dar... nici nu apuc să termin ce am de zis și mama spune:
Oriana:-Nici un "dar"!! Am luat o decizie!
*Una fără mine!* spun eu încet.
Oriana:-Diseară la ora 20:00 avem avion!
Immi:-Dar nu voi putea împacheta! Îmi trebuie mult timp!
Oriana:-Ai dreptate! Mai bine azi nu mergi la școală!
M-am așezat la masă. După ce am terminat de mâncat m-am dus în cameră. Am vorbit cu Jasmin și i-am povestit tot. Este ora 18:30, încă mai aveam de împachetat. Au trecut 30 de minute și în sfârșit am terminat. Mai aveam o oră, am făcut duș, m-am îmbrăcat și am mers la aeroport. Mama era foarte fericită. Eu nu eram deloc fericită, ba chiar eram tristă că plecam din Dubai, casa mea! Am ajuns în avion. Mama stătea pe telefon, eu m-am pus să mă culc.
~Dupa 12 ore de zbor~
Oriana:-Immi, scumpo, trezirea! zise mama cu glas blând. Am ajuns!
Am căscat, iar apoi m-am trezit. Avionul a aterizat. Am coborât din el. În aeroport o mașină deja ne aștepta să venim. Ne-am urcat în mașină.Hei bună! E prima mea carte scrisă. Sper să vă placă. Scuzați-mă dacă am greșeli gramaticale!
CITEȘTI
M-ai fermecat, dar nu știu cum ai reușit....
RomanceÎn poveste este vorba despre o fată de 16 care se mută la New York. Aceasta lasă totul în urmă plecând cu mama ei. Mama ei se numește Oriana. Oriana are afaceri de succes, dar de asta trebuie să se mute în New York, din cauza afacerii va trebui să...