CAPITOLUL III

31 1 0
                                    

     Când să intru un grup de 7 băieți îmi taie calea! Mă izbisem de băiatul din față, cred că era șeful. Acum eram pe jos. Pe lângă el, eu eram foarte scundă. Cred că avea 1.80 m, avea părul verde, ochii verzi și...... Înainte să îmi termin gândurile acesta mă luă de păr și mă ridică sus.

    ???: - Proasto! Uită-te pe unde mergi! acesta mă smuci și mă trânti din nou pe trotuar.

     Immi: - S-scuze, nu am vrut! spun acestea cu teamă.

    !!!: - Pune-te în genunchi și cere-ți scuze! zise băiatul cu părul șaten din dreapta "șefului".

    Immi: - De ce să fac asta?! Mi-am cerut scuze deja! zic eu puțin revoltată, dar fără să ridic tonul deoarece îmi era frică de ei.

   ///: - Proastă ordinară! se trezi un prost din spatele șatenului.

   !!!: - Fraiero, trebuie să asculți de noi!  după ce băiatul cu părul șaten zise asta mi-a dat un picior în stomac. Acolo meriți să fi, pe jos!!  toți încep să râdă de mine, în afară de "șeful" lor.

   ???: - Să mergem băieți!  zise băiatul cu părul verde pe un ton impunător.

    Băieții se opriră din râs. Mai întâi intră pe poartă "șeful". După el intrară și restul, dar aproape  când să intre băiatul cu părul șaten se opri și se întoarce spre mine.
     !!!: - Să nu mai comentezi niciodată!  iar în secunda următoare palma lui făcu contact cu obrazul meu. Simțeam gust de sânge în gură, mai mult ca sigur îmi spărsese buza.

    !!!: - Patetico!  acesta pleacă în curtea școlii. ~Mai bine merg înapoi acasă~ îmi zic în gând și după oftez ușor.

La media este Kanave.

 M-ai fermecat, dar nu știu cum ai reușit....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum