Bölüm-6

598 54 8
                                    

Magnus her zamanki gibi akşam saat 18.35'te Newyork caddelerinde dolaşıyordu. Bir ara durup telefonuna baktı. Whatsaap'ta yeni bir bildiri yoktu. Son 1.5 aydır yoktu.

Nedeni ortadaydı. Alec kaybolduğundan beri kimsenin konuşası gelmiyordu. Jace ise Alec kaybolduğundan beri kimseyle konuşmuyordu. Başka bir boyuttaydı sanki. Pek tabii Magnus'ta ondan farklı sayılmazdı.

Boş bulduğu bir banka oturdu ve tuşladı:

Magnus,hüzün adlı grubu kurdu

Magnus, eski grupta olan herkesi ekledi

Magnus: hey

Bekledi ancak bir bildiri gelmedi yinede devam etti

Magnus: biliyorum acımız buyuk ve hepimiz korkuyoruz. Bende. Hem de çok. Ne yapiyor, iyi mi, nasil,korkuyor mu, oda bizi ozledi mi, nerede,kiminle, ne yiyor, ne iciyor... yasiyor mu, kalbi hala yasam mucadelesi veriyor mu... bilmiyoruz ve emin olun hepimiz hatta Raphael bile elinden geleni yapti. Ama olmadi. Belkide olamadi. Kader diyelim. Ama ben inaniyorum ki geri gelecek. O yasiyor. Hissediyorum. Gece kalp seslerini duyuyorum. Alexander geri geldiginde bizi bu halde gorse ne dusunurdu? Dik durmaliyiz. Her zaman...

Magnus, Alexander ismini ayrı yazmıştı. Bu ismi o kadar süredir duymuyordu ki,artık kutsal bir isimmiş gibi geliyor. Biraz daha bekledikten sonra banktan kalktı ve evin yolu tuttu ağır büyük bir hüzün taşıyan adımlarla...

Evett yarin dunya tatlisi yazarinizin dogum gunu yey!!! Nasi begendiniz mi yorum ve begeni♥♥

Shadowhunters Whatsapp GrubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin