Clary deliler gibi her yerde Jace'i arıyordu. Telefonlarına ve mesajlarına cevap vermemişti. Kendine bir şey yapmış olmasından korkuyordu.
Normalde Jace buna asla karışmazdı. Ama konu Alec olunca, Jace bambaşka biri oluyordu. Enstitüye sonunda varmıştı. Önce Jace'in kendi odasına baktı. Yoktu. Tam bahçeye inecekken koridor boyunca bir ses yankılandı. Biri acıyla inliyordu. Hayır hayır. Ağlıyordu. Ses Alec'in odasından çıkıyordu.
Clary bir an, Alec geri mi döndü? Diye düşündü. Sonra seslerin Jace'den geldiğini anladı ve koşar adım odaya balıklama atladı.
Jace, Alexander'ın kıyafetini almış yatakta ağlıyordu. Clary'nin içi parçalandı. Nasıl üzülmesin? Sevgilisi böyle hüngür hüngür ağlarken. Sevgilisinin yanına oturdu,elini beline başını da omzuna yasladı. Bunu yapar yapmaz Jace haftalar sonra onunla ilk kez konuştu. Sesi topraklıydı:
"Hepsi benim hatam. 'İçimde kötü bir his var beni şuan yalnız bırakma lütfen' dedi. Dinlemedim. Yalvardı. Yine dinlemedim. Ona korkak gibi davrandığını söyledim. Gözlerinde öyle bir hayal kırıklığı oldu ki Clary... bi-bir an için özür dilesem mi diye düşünmeden edemedim. Ama şu lanet olası gururum izin vermedi ona arkamı dönüp gittim." Bir an Alec'in yırtık pırtık kiyafeti aldı ve kokladı. Daha çok ağlamaya başladı. Hafiften titremeye başladı. Clary, Jace'i ilk kez böyle görüyordu.
"Sa-sa-sadece 10 adım falan attım. Bi-birden Alec'in 'AAA! JACE NOLUR GEL!!' diyişini duydum. Gel-gelmem için şaka yapıyor sandım. Ona defolup gitmesini beni kandıramıyacağını söyledim. Ha-hala ba-bağırıyo-yordu. Sonra birden sesi kesildi. Meraklandım. Dö-döndüğümde o yoktu. Seslendim çıkmadı. Aradım çıkmadı. La-lanet olsun! eğer ona bir şey olmuşsa kendini şu çatıdan aşağıya atarım! Aşağıda da lavların içinde pirinaların bulunduğu büyük bir kova koyarım!!"
Clary Jace'e baktı. "Jace şuan sağlıklı düşünmüyorsun. Birincisi bu senin hatan değil. İkincisi ona bir şey olmadı. Üçüncüsüde lavların içinde prinalar yaşayamazlar" Jace bağırdı "OLSUNDU!"
Clary gülümsedi. Çakma sarışınlı meleğinin yüzünü avuçları içerisinde hapsetti. "Jace,Canım. Seni her şeyden çok seviyorum. Senin her zaman yanındayım ben. Alec geri gelecek. O çok güçlü biri. Kolay kolay pes etmeyecektir. Bir keçiden bile daha inatçı bunu biliyorsun" ardından Jace'in dudaklarına ufak bir buse kondurdu. Jace dayanamadı ve sarıldı. Clary ise içinden söylediklerinin umarım doğru olmasını diliyordu...
Çok geç oldu biliyorum ama islerim cok fazlaydi ozur dilerim. Hep aklimdaydi Clace yazmak gelecekte daha olur mu olur. Alec'in durumunu size birakiyorum. Yorumlarla Alec'in sonunun iyi mi kotu mu olsun siz karar verin. Yorumlarinizi bekliyorum öptüm♥♡♥♥♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadowhunters Whatsapp Grubu
FanfictionShadowhunters karekterleri ve..... Whatsapp mi AMAN TONREM