"Nechceš spát na mé posteli? Klidně budu spát na gauči"Řekl Josh když už bylo celkem pozdě. "Né v pohodě je fajn spát na gauči :)". Řekla jsem s velkým úsměvem. "Tak jinak" zasmál se Josh. "Budeš spát na měkké posteli a JÁ na gauči".
"Ale.."
"To byl rozkaz ;)."
Hned jak to dořekl vzal mě do náruče a vyběhnul se mnou schody na chodbě zahnul do prava do krásného bílého pokoje s velkou černou dvoulůžkovou postelí.
"Tadáááá" řekl Josh. Taky my půjčil oblečení na spaní. Prostě triko a šortky. Bylo to sice trochu volnější ale nijak mi to nevadilo.
pak mi popřál dobrou noc a odešel. Naposlední chvíli když už byl na schodech jsem na něj zavolala "Dobrou". Přičemž se usmál a odešel ustlat si dolů na gauč. Tak jsem zavřela oči a ponořila jsem se do říše snů.
______________________________________
Druhý den jsem se vzbudila dost brzo, ale i tak si už nepamatuji kdy naposled jsem se takhle dobře vyspala. Šla jsem se podívat dolů jestli je už Josh vzhůru. Ale spal jak zabitý tak jsem se mu rozhodla oplatit jeho včerejší pohostinost a udělat mu ke snídani vafle s medem. Protože to co jsem nejvíc postřehla ze včerejšího rozhovoru bylo že Josh miluje VAFLE!!! .......................Dobré ráno řekla jsem když jsem mu položila tácek s vaflema a s mlékem na gauč. "Jé díky :) ;)" . Řekl a narval si pusu vaflema. Když už jsem chtěla odejít. Ozvalo se"počkej!! kdyť nemáš nic na sebe. Máš to mokrý od sněhu spomínáš ". To byla pravda vůbec jsem si to neuvědomila.
___________________________________
ok takže máme tu další část a jako vždy doufám že se vám líbila. Další část už se dějově trochu posune dál takže nezapomeňte si jí taky přečíst :DDDDDD ^.^.
ČTEŠ
Cealena
FantasyTento příběh se odehrává v dobách kdy byl nastolen krutý režim. Vládne zlí král a Cealena která je nájemnou vražedkyní. Se ho chce pokusit zastavit a osvobodit svět aby byl jako dřív. To ale ještě netuší že na tuto cestu nebude sama.