Pojď půjdem do města koupit ti nové oblečení.
Ale v čem tam mám jít zasmála jsem se. Mám tady ještě oblečení po sestře která tu kdysi bydlela semnou tak si můžeš neco vzít jestli chceš.
ok řekla jsem a odešla si teda vybrat něco na sebe. Po půl hodině dlouhého vybírání jsme teda vyrazili do města byli to necelé tři hodiny cesty tak jsme se svezli telebusem (dopravní prostředek který se teleportuje na telepointy (telepointy jsou něco jako autobusové zastávky)). Telebusem jsme tam byli za pět minut. Ach miluju tyto vynálezi. Tak a jdem nakupovat prohlásil s nadšením Josh. Šli jsme do jednoho zdejšího obchodu s oblečením, který se jmenoval Mik. Je to můj oblíbený obchod vysvetloval Josh. Vybrala jsem si oblečení podle svého stylu čili čepici, konversky,
svetřík a legíny a na legínách krátké riflové kraťásky (viz. obrázek)kam vlastně půjdeš zeptal se Josh. Chci se vypravit za králem Červeného království a navždy skoncovat s tím co se tu děje "vždyť nemáš ani zbraň pronesl Josh s úžklebkem. Zasmála jsem se a vytáhla z batohu dvě pistole tři krabičky nábojů, dýku a mou oblíbenou katanu. Josh se jen s vykulenýma očima díval. .....Hele a nechceš dobrovot doma je to celkem nuda.
to by bylo super zajásala jsem. Fajn to jsem rád skočíme ještě ke mě připravíme si všechny věci a zítra vyrazíme bereš? Jo super. Takže jsme ještě skočili pro jídlo a pak už jsme se vrátili k Joshovi. Potom Josh udělal večeři a šli jsme spát samozřejmě zase trval na tom že bude spát na gauči. Vstala jsem brzo ráno no spíš mě vzbudil Josh s větou že by jsme měli vyrazit co nejdřív tak jsme si sbalili jídlo, spacáky a Josh si vzal pro jistotu lékárničku a taky samozřejmě nůž a katanu a taky brokovnici pro všechny případy a vyrazili jsme.
______________________________________
Wow lidi 13 přečtení ?! dekuju moc jste úžasní. Taky doufám že se vám tahle kapča líbila a hned zítra by měla vyjít další část takže čekujte wattpad a zatím papá :)))))))))
ČTEŠ
Cealena
FantasyTento příběh se odehrává v dobách kdy byl nastolen krutý režim. Vládne zlí král a Cealena která je nájemnou vražedkyní. Se ho chce pokusit zastavit a osvobodit svět aby byl jako dřív. To ale ještě netuší že na tuto cestu nebude sama.