LIAM'S POV
Het was 's avonds laat toen ik door mijn straat naar huis liep. Ik kwam net terug van een feestje met de lads.
Ik wou net de deur opendoen toen ik aan de overkant van de straat een schim zag. Ik liep ernaartoe, nogal op mijn hoede want het was pikdonker, en zag dat het een lichaam was. Ik draaide het om en zag, ondanks alle blauwe plekken en verwondingen, een beeldschoon meisje.
Toen ik net besloot dat ik waarschijnlijk te laat was gekomen, omdat ze echt kou was, stootte ze plotseling een kreet van pijn uit. Ik greep naar mijn gsm en belde direct een ambulance, wat een tijdje duurde want ik was nogal in paniek.
Terwijl ik wachtte op de ziekenwagen, had ik haar naar binnen gebracht en op de bank gelegd met een deken rond haar. Toen dan eindelijk die verdomde ziekenwagen kwam, wat eigenlijk niet zolang duurde maar het leken wel uren, legden ze haar op de brancard en reden ze weg.
Ik zat ook in de ziekenwagen.
Waarom ik erin zat, weet ik nog steeds niet maar wat ik wel weet is dat ik, vanaf dat moment, besloten had om voor het meisje te zorgen, tot ze helemaal beter was.
Of misschien langer...
* * * * * * * * * *
please stem, reageer. Hoop dat jullie het al leuk vinden want ik heb het gevoel dat ik de enige ben die dit echt leest. Bye !! xx
YOU ARE READING
Same Mistakes ~ a Liam James Payne fanfic ~
Random2 tieners. 2 problemen. 1 oplossing.