Chapter 5

24 6 1
                                    

Sorry dat ik zolang niet geupt heb. Ik heb het echt superduper druk en ik heb eigenlijk toch het gevoel dat niemand dit leest dus ik denk erover om dit verhaal te verwijderen.

Misschien blijf ik wel schrijven als jullie veel voten ofzo.. Jullie zien het wel. Reageren mag altijd ♥ 

X ME

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

NIALL'S POV

Volgens mij is er echt iets tussen dat meisje en Liam. Toen hij mij belde om te vragen of we bij hem pizza willen eten heeft hij wel duizend keer gezegd dat we rustig moeten zijn en ons niet als wilde beesten mogen gedragen.

Ik begrijp het enerzijds wel want als we ons op ons gemak voelen kunnen we nogal wild zijn en misschien een beetje luidrichtig maar toch, als er anders een meisje bij hem thuis is mogen we gewoon onze gang gaan. HIJ houdt zich wel een beetje in maar van ons trekt hij zich niet veel aan.

Ik voel gewoon dat Rose speciaal en belangrijk is voor hem.

ROSE'S POV

Eleanor is Perrie gaan halen en ik zit hier op de bank te stressen. Ik ben best wel zenuwachtig om de rest van de jongens te ontmoeten, ik bedoel, stel dat ze me niet leuk vinden ofzo.. Volgens Liam gaan ze helemaal weg zijn van mij maar toch.. ik ben er niet helemaal zeker van.

"Welke pizza wil jij?" roept Liam vanuit de keuken.

"Uhm ... kweenie, welke neem jij?" zeg ik terwijl ik naar de keuken loop.

"Fungi of Mozza-tomato.. ben er nog niet uit."

"anders delen we hem. goed idee?"

"Ok, leuk."

Terwijl Liam de pizzas bestelde zapte ik wat over de tv en stopte bij een van die shows waar ze de privacy schenden van celebs, daar kijk ik dus vaak naar. Ik weet dat het vaak onzin is maar toch. 

'En nu over Liam Payne, heeft hij een nieuwe vriendin of zwerver in huis genomen? We hebben hier beelden van toen ze nog op straat lag. ... Maar toen kwam Liam, haar held, en blijkbaar heeft ze hem al verleid. '

Verbaasd zat ik naar de foto te kijken van Liam en mij als ik in zijn bed lag. Plots pakte Liam de afstandsbediening en zette de tv uit.

Zachtjes zat ik in de zetel te huilen toen ik twee sterke armen om me heen voelde, me in een omhelzing trokken en geruststellende woordjes fluisterde.

Ik genoot van zijn lichaamswarmte. Het gevoel dat er iemand is die om me geeft. Dat ik niet alleen ben in deze wereld en bovenal, iemand die me niet zomaar laat gaan als het effe tegenzit.

PHOTO ON THE SIDEEE >>>>

Same Mistakes ~ a Liam James Payne fanfic ~Where stories live. Discover now