"Bun. Am un post de radio de succes, dar nu am o replica specifica... Stai! Imi incepe enisiunea!"
Fug cat se poate de tare in "studioul" meu, adica la mine in camera.
Salutare civili si bine ati revenit pe Spooky FM. Eu sunt Spooky, iar astazi va voi povesti "Top 5 cele mai ciudate intamplari petrecute in baie". Stiu ca suna ciudat, dar nici nu va imaginati ce s-a intamplat... Haideti sa incepem.
.......
Dupa ce mi-am terminat treaba pe ziua de azi, m-am dus la calculator sa vad noutatile.
Un baiat a fost gasit mort in propria lui casa intre orele 14:30 - 15:30. Nimeni nu stie ce s-a intamplat, dar se zice ca s-a sinucis dintr-o cauza necunoscuta.
Cititi mai multe aici.
Intre orele 14:30 si 15:30? Atunci imi tineam eu emisiunea... Nah, pariu ca e doar o coincidenta.
Peste cateva zile a inceput maratonul de melodii.
Salutare civili si bine ati revenit pe Spooky FM. Eu sunt Spooky, iar astazi, dupa cum bine stiti, a inceput maratonul cu melodii rock. Enjoy!
Ei bine, aceasta a fost ultima melodie pe azi, numita "Goodbye Agony". Pe astazi va spun si eu goodbye si sa aveti grija de voi...
Din nou, ca de fiecare data, ma duc la calculator sa vad noutatile.
Un grup de 7 tineri, dintre care 3 fete si 4 baieti, de doar 14 ani a avut un sfarsit tragic. Intre orele 17:15 - 18:15 a avut locun masacru. Cele trei fete si-au taiat venele si si-au dat cu capul de pereti pana si l-au spart, iar din cauza lipsei de sange, fetele au murit, iar baietii s-au aruncat simultan debpe o cladire cu 8 etaje strigand Goodbye Agony. Nimeni nu stie de ce...
Cititi mai mult aici.
CITEȘTI
Spooky FM - Radioul blestemat
Paranormal"Salutare civili si bine ati revenit pe Spooky FM..." ~Poveste originala~