Možno si niektorý pamätáte na prvú časť v ktorej som "zhejtovala" zimu (tak, že pomaly bol Hitler menšie zlo) a možno ste zachytili, že som spravila "hejt"aj na jar, respektíve na plznutie. Áno, som typický slovák a musím nadávať na všetko. Ale, teraz, historicky nasleduje prvá časť v ktorej budem niečo ospevovať. Alebo?
5 dôvodov prečo je jeseň najlepšie ročné obdobie
I. Teplota
V zime nenávidím zimu a v lete teplo. V zime nenávidím vláčenie tažkých diek a v lete tie smradlavé repelenty a deky z ktorých ani za boha nejde dole to h*vienko v ktorom sa vyválal. V zime nenávidím primŕzajúce prstíčky na železnej klúčke a v lete zase ten pot ktorý mi steká po čele tak ako keby som práve vyšla z bazénu. A čo jar? Jar mi príde ako tínedžerka s ktorou plieskajú o stenu hormóny. (Viď. jar 2017 - v Pondelok 15 °C a v Utorok 3 °C a 5cm snehu )
II. Tráva
Nie som biologička, ale podľa môjho výskumu (ktorý som nerobila, ale pozorovanie neznie tak super) je tráva najštavnatejšia a najzelenšia práve na jeseň.
III. Dozrievanie
Na jeseň, ako možno viete, dozrievajú jabĺčka, hruštičky a iná zelenina či ovocie. Len si predstavte šťastnú tváričku svojho (konského) dieťatka ako papká čerstvé, lahodné, práve vytrhnuté jablko z vašej záhradky. Nádherný pohľad, čo? Alebo, čo je lepšie, keď nemáte záhradu, ako poriadna zľava v tescu?
IV. Fotky
Povedzme si na rovinu, aké sú krajšie fotky, ako tie na jeseň? Cválujúci hnedák na ceste plnej krásnych žltých listov. Okrem toho, bordová je jedna z mojich najobľúbenejších farieb, takže jeseň je pre mňa v tomto smere rajom.
V. Hmyz
Tento bod som si nechala na koniec, lebo je myslím, že najviac diskutabilný z vyššie uvedených bodov. Určo nie som jediná ktorá nenávidí tie nechutné a doliezavé muchy ktoré s nami trávia viac ako polovicu roku a preto som rada za obdobie (asi ho tak volám iba ja, nie som si istá) neskorej jeseni, keď zomierajú muchy a z stromov padajú húfne lístky.
YOU ARE READING
Smiech, slzy a konský trus
ComédieŽivot koniara je tažký, hlavne pre jeho okolie. „Nie, oci, naozaj som v poriadku. Nič sa nestalo." povedala som. Aby som Vám to ujasnila, 'Nič sa nestalo' má hneď niekoľko významov. Prvý, ten normálny - naozaj sa nič nestalo. Potom je tu ten...