Toch niet of wel?

1.9K 74 11
                                    

Ik heb er een paar dagen over gedacht en....

Mhm ik ga eerlijk met jullie zijn.

Ik wil niet meer.

Ik wil echt niet meer verder gaan.

Ik heb wel gezegd meeste stemmen gelden maar toch weet ik het zeker ik wil niet meer...

Ik heb Hoofdstuk 54 klaarliggen die ik vandaag of morgen ga plaatsen.
Ik ga de reacties en stemmen bijhouden en heeelll miss ga ik dan verder.

Sorryyy......

Wolllaah ik begon gewoon zomaar izjen verhaal en had niet eens plannen, nu klopt de hele verhaal niet eens meer.

Het is niet de eerste keer dat ik verhalen schrijf, ik heb eerder op Instagram 2 verhalen afgerond en ben nu bezig met de 3e.
Op Instagram gaat het veel beter dan hiero want die verhaal waarmee ik bezig ben zegmaar ik heb alles in mijn hoofd dus het gaat veel makelijker.

Ik ga de verhaal waarmee ik bezig ben op Instagram ook hierzo zetten en daar schrijf ik echt met plezier aan.

Ik denk nu he.

Ik ga denk ik gewoon verder als ik de 10 reacties haal dus bij hoofdstuk 54.

Juissstemmm dat ga ik doen.

Hahahaha wollah ik typ allees wat gelijk in mijn hoofd komt maar mhm 10 reacties van verschillende mensen en ik ga gewoon verder met mijn verhaal.

-op hoofdstuk 54 die morgen of vandaag komt inshallah!

He changed everything.|Voltooid|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu