Co se to děje??

5 1 0
                                    

Potom co mě James zatknul mě dovezl na policejní stanici. Tam mě asi 3 hodiny vyslýchali a potom došli k závěru že to byla sebevražda..... Nejdřív sem nechápala proč, ale najednou jsem si vzpomněla na to, že cca před měsícem jí zemřel manžel na rakovinu. Když jsem jim to řekla tak usoudili, že to BYLA sebevražda..... Co ale nechápal nikdo z nás bylo proč se zabila mým nožem na ovoce. Asi byl největší, ale proč zrovna mým nožem?!?! To asi zůstane záhadou...

~~~~~~~~~~~~~~

Ve filmovém studiu

,,Á tak tady je slečna Wonderová, právě sem Vám to chtěl dát" řekl ředitel studia a podával mi nějaké papíry. ,, Výpověď?! Vy mi dáváte výpověď?? Proč??" zasypala sem ho otázkami. ,, Vše je na papírech co sem Vám dal a ať jste do dne pryč!!"prskl mi do obličeje a šel si udělat kafe......
Ach jo, jak já ho nesnáším!!! No nic du si zabalit a potom kouknu do těch papírů. Když sem přišla do karavanu zase tam byl....on James. Ale dělal tam něco s rukou... V ruce mu plápolal oheň!!! Vykřikla jsem a on se na mě podíval.,, Jé ahoj Kasie" zazubil se na mě. ,,A-aho-ho-jj!?" ,,Co je proč koktáš??" ,, No-o před chvílí si měl v ru-ruce o-ohe-ň!!" ,, Jo tohle" řekl luskl prsty a najednou mu nad prsty vyskočil plamínek......

 ,,A-aho-ho-jj!?" ,,Co je proč koktáš??" ,, No-o před chvílí si měl v ru-ruce o-ohe-ň!!" ,, Jo tohle" řekl luskl prsty a najednou mu nad prsty vyskočil plamínek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To je ......" nedokončila jsem větu a upadla do temné tmy.......

~~~~~~~~~~~~~~~

Probudila jsem se, ani nevím kde. Byl to pěkný pokoj do světle růžova. (Jak si představíte pokoj nechám na vás<3)
Najednou se otevřely dveře a do pokoje vešla dívka malé postavy a modrými vlasy. Všimla si že ji pozoruji a usmála se na mě.,,Ahoj já jsem Lisa" představí se.,, Kasie" odpovím. ,,Kde to jsem??" ,, No... jak se to vezme, pro někoho je to jen starý hnusný dům a pro nás je sídlo přeživších..." řekla Lisa s klidem. ,, Co?! Počkat, počkat "přeživší"?? Co to má znamenat??" ,, To ti vysvětlím později..." řekla a táhla mě pryč z pokoje a následně dolů po schodech do obýváku, kde sedělo asi dalších 8 lidí. ,, Ahoj" řekla Lisa aby na sebe upoutala pozornost, což se jí povedlo. ,, A hele kdo se nám tu probudil..." ten hlas bych poznala všude. James. Ten co mě připravil o práci tim, že mě obvinil z vraždy. To mi připomnělo moje veci, ale to Lisa už přebírala slovo. ,, Jamesi nech toho.. No tohle je Kasie a jak se domnívá tady pan James tak je jedna z nás, její rodiče pravděpodobně zabil ON." Odřekla svůj monolog Lisa.,,Ahoj" pípla jsem. ,,Ahoj"zvedl se takový malý kluk tak 15 typovala bych ,,Jsem Ben bratr Jamese... ovládám oheň stejně jako on" usmál se. Potom se zvedli takoví dva stejný kluci. ,, Ahoj já sem Jacob a tohle je můj bratr Billy" řekl kluk v černým triku. Další se zvedla červenovláska. ,, Jsem Jamie ale říkej mi Jam." Usmála se.,, Já jsem Caleb tam ten se sluchátkama je William a ten druhý je Lewis." Oba mě pozdravili. ,, Mohu se zeptat co jste vlastně zač??" Řekla jsem.
,, No ono je to složité...." ,, Aha a jaké máte schopnosti??" Řekla jsem. Mluvení se ujala Lisa. ,, Tak James a Ben mají oheň, Jacob a Billy mají zemi,
Jamie, Caleb a Lewis mají vzduch a já a Will máme vodu." ,, A já??"
Otázka byla položena Jamesovi. ,, No.... Taky by si měla mít nějakou schopnost, ale zatím nevím jakou...."

Ahojky!! Ano ano ještě žiju..... Ale hlavní je ze je tu další kapitolka.! Další by měla být příští týden....
                  Vaše Kiki<3

Osudové setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat