8.

43 2 0
                                    

-Lot - į mane atsisuko visi - kur tu buvai?

Mano akįs nukrypo į Eliez ranką. Jis ja buvo apkabinęs Cara. Akys prisipildė ašaromis. Jas "nurijusi" pagaliau sugebėjau atsakyti.

- Koks kam skirtumas?! Buvau kur reikėjo būti ! Ir dar dabar išeisiu -apsisukau ir greitu žingsniu ėjau lauko durų link.

- Lot - mane pasivijo Meg. - kas buvo?

- Meg viską papasakosiu rytoj - nusišypsojau ir išbėgau pro duris. Bėgau tos nelemtos vietos link. Galėjau tada ten nebūti. Nebūtu taip stipriai dabar skaudėja.

......

Sėždiu dabar viena toje nelemtoje vietoje. Akimis ritasi šiltos, sūrios ašaros. Įvėliau savo rankas į mano šlapiua plaukus. Galvą atrėmiau į kelius.

- Lottie! -pasigirdo sunkūs bėgimo žingsniai ir prikimęs vaikino balsas.

Pakėliau nuverktas akis į vaikiną. Eliez. Jis pribėgo ir pritupė šalia manęs. Paėmė mano rankas.

- Lottie kas atsitiko - jis patraukė mano šlapią plaukų sruogą nuo veido.

- Nieko... - užsimerkiau.

Jis tvirtai mane apkabino. Pasijutau kažkam reikalinga. Tai viskas ko man dabar reikia. Ašaros ritasi Eliez pečiu. Iš burnos pasileido tylus kukčiojimas. Ko gero jis dabar labiausiai mane supranta. Nekalbame. Kartais žodžiu nereikia , kad išsireikštu pačiame gyliausiame kamputyje tunoje jausmai. Mane ramina jo ranka glostoma mano nugara. Jo kvepavimas į mano kaklą. Jo kvapas.

........

Guliu ant tikrai nepatogios lovos. Negaliu ramiai miegoti kai žinau, kad ten viršuke miega Eliez ir Cara. Taip galvojant gavau žinutę.

Alisonierius🐮

A- Laikas greičiau! Tu ir Meg pas mane dabar!
L- gerai tuoi mes sodyboje turėsi palaukti!.

Tyliai atsistojau. Užlipau lengvais judesiais laiptais aukštyn. Įėjau į Meg kambarį. Lan buvo apkabinęs Meg. Lengvai pažadinau Meg.

- Meg greičiau ruoškis reikia pas Ali dabar! -sušukau į ausį.

- gerai gerai! -ji tyliai suriaumojo.

Įėjau į Eliez kambarį. Mano veidas prisipilde šypsena. Eliez miega ant krašto kuo toliau nuo Caros. Greit pri ėjau prie jo stalelio. Paėmiau mašinos raktelius. Kuo tyliau pasišalinau iš kambario. Meg manęs jau laukė apačioje.

........

Stovime prie Ali durų ir laukime kol jos bus atidarytos. Ali atidarė duris. Ji buvo nusiverkusi ir susivėlusi...

- Ali - išsižiojau.

.......

Naija dalis! Tikiuosi patiks! Laukiu nuomonės ir VOTE 💟

- potatoeepiee

Visiškai skirtingi Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang