Reggie şi Archie se ceartau pentru tine, iar antrenorul intervine în cearta dintre ei.
"Ce naiba e cu voi? Reggie, Archie, v-aţi pierdut minţile?" antrenorul îi priveşte pe cei doi, aşteptând un răspuns.
"Dacă îmi permiteţi, aş vrea eu să vă povestesc" răspunse Reggie, fiind mai mult decât bucuros să răspundă. " Archie se dă la iubita mea, în văzul tuturor chiar. Iar eu am vrut să îl pun la punct."
" Oh, fii serios!" ripostă Archie, apropiindu-se de Reggie. " Eu şi N/T suntem colegi la biologie. I-am cerut caietul ei pentru că eu am lipsit la ultimele ore, iar săptămâna viitoare avem un test important. Ce e greşit în asta?"
"Nu mai minţi, Andrews! Îi făceai avansuri, ştiu asta prea bine!"
"Stai aşa, Reggie!" interveni din nou antrenorul, încercând să lămurească povestea mai repede. " Ai văzut tu asta? Ai văzut tu cum Archie se dădea la N/T? Ai auzit tu cum Archie îi făcea complimente deplasate lui N/T ?"
Reggie negă, privindu-l cu ură pe Archie.
" Atunci mai bine ai înceta! Amândoi! Acum da-ţi mâna şi faceţi pace, avem un meci important mâine seară. Şi nu vreau ca cei mai buni jucători să fie în război"
Reggie întinse mâna, Archie prizându-o. Antrenorul dădu din cap, făcându-le semn celor doi că e cu ochii pe mişcărilor lor, depărtându-se de cei doi.
"Stai departe de N/T sau o vei păţi!" îi spuse Reggie în şoaptă lui Archie, plecând de lângă acesta.
Realizat de WinterOfFrozenDreams