ŞİMDİ OKUDUĞUN Allah Ne Verdiyse Random "Allah Ne Verdiyse mi" "Evet, Allah Ne Verdiyse" "(!) Merak ettim şimdi" 3 Mart 2017 #allahneverdiyse #anket #barbaros #barışkılınç #bilgi #bilimkurgu #bilinmeyenler #genç #herşey #ilginç #ilginçbilgiler #insan #komik #komikhikaye #paranormal #psikoloji Birkaç Resim 35 1 0 Barbarosa0 tarafından Barbarosa0 tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Bu bölümde de size çizdiğim resimleri göstereyim dedim. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. NasılAman tengri'm! Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Tabiki bu kadar değil. Youtube' a "Barbarosa" yazarsanız karşınıza bir kanal çıkacak. Orada daha fazlasını bulabilirsiniz.