Okurlarım ,
Sizde yazıları okuduktan sonra yorumlara kendi düşüncelerinizi yazabilirsiniz.
Hepsini okuyacağımdan emin olun .Beğenilerinizle yorumlarınızla takiplerinizle
benim yazma isteğimi arttıracaksınız.Sağolun...Hayal gücünle yapamayacağın şey yoktur. Sadece hayal et.Hayal gerçekliğe atılan ilk adımdır.Bir hedefin bir amacın olduğunda ilk önce hayalini kurarsın.Etrafına baktığında gördüğün herşeyin hayal ürünü olduğunu bir hikayesinin olduğunu göreceksin.
HAYAL....Allah'ın bizlere bahşettiği sonsuz nimetten sadece biridir HAYAL ETMEK.Geleceğimizi şekillendirmek için , kendimizi mutlu etmek için yardımcı olur bize.Etrafındaki her şey bir zamanlar hayal ürünüydü.İlk araba , ilk telefon , ilk bilgisayar aklına gelen tüm ilkler zamanında hayal ürünüydü , bir insanın hayaliyle başlayan hayallerdi.
''Hayal ettiğin her şeyin bir gerçeklik payı vardır.''
Hayal , gerçekliğe atılan ilk adımdır.Bir hedefin , bir amacın olduğunda ilk önce hayal edersin.Sonunda neler olabileceğini hayalinle beslersin.Kendine olan inancını arttırırsın.
Mesela ben ygs- lys hazırlığı yapıyorum.Kendimi derslerime motive etmek için hayal edemeden duramıyorum.Gelecekteki hayatımın nasıl olacağını,işimi,eşimi,çocuklarımı hayal ediyorum.Ben hayal ettikçe çalışma isteğim artıyor ve okulda dersleri severek dinliyorum.
Bundan 1000 yıl önce sana birisi gelip "1000 yıl sonra dünya çok değişecek , evler şimdiki şu gördüğün evlerden 1000 lerce kat daha büyük olacak, insanlar çok uzaklardan birbirleriyle çok rahat konuşabilecek , bir yerden bir yere gitmek için aylarca yürümemize gerek kalmayacak ."dese bize ne kadar saçma gelirdi HAYAL EDİNSENİZE.
Hayal kurmak güzeldir.Şimdi kendine bir hedef koy ve hayal et. Bundan sonra hedefin her aklına geldiğinde o hedefe ulaşmak için bir adım at.
Zamanın ne kadar değerli olduğunu unutma.____________________DENEMELİSİN_______________
Mesela hayal gücünle kalbinin atış hızını bile düşürebilirsin.
Hemen dene , elini kalbinin üstüne koy , rahatla ve sonrasında kalbini hissederek giderek yavaş atmaya başladığını düşün...Bir süre sonra yavaşladını hissedeceksin.---------HATIRLATMA--------
Arkadaşlar , yazdığım yazıları ilginçlik, komiklik, bilimsellik yönünden değerlendirmenizi istiyorum (10 üzerinden) .Yorumlara yazmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allah Ne Verdiyse
Random"Allah Ne Verdiyse mi" "Evet, Allah Ne Verdiyse" "(!) Merak ettim şimdi" 3 Mart 2017