-2-

730 15 0
                                    

Sabah kalktığımda babam evde yoktu. Sanırım üvey annemleri almaya gitti. Banyoya gidi rutin işlerimi hallettikten sonra odama gidip altıma kot şort üstüme sarı askılı gömlek ayakkabı olarakta converslerimi giyip odamadan cıktım. Biraz birseyler arıstırıp televizyonu actım ve magazin felan izlemeye basladım. Ve zil çaldı acmamla babamın yanında bir kadın ve benim yaslarımda bir çocuk vardı. Babam "Işıl bak bu Aylin ablan" dedi ve aylin ablayla sarıldım. Babam yanındaki çocugu göstererek devam etti "Buda Doğukan Aylin ablanın oğlu" dedi memnun oldum diyerek elini sıktım. Babam bana bakarak "Hadi Işılcım Doğukana odasını göster" dedi ve Doğukana beni takip et diyip önden yürümeye basladım. Yürürken nerden geldiniz demeyide ihmal etmedim. "İzmir" dedi. Odasının önüne geldiğinizde lafa basladım " Burası senin odan karşısı ise banyo." Dedim. "Senin hangisi?" Diye sorarken yüzünde bir sırıtış vardı. "Off ne kadar boş bir insansın" dedim ve o yine sırıttı.
Aptal diye geçirdim içimden ve yan taraftaki odama gittim. İçeri girip en yakın arkadasım Beril'i aradım. Ve aksam dısarı cıkmak üzere sözlestik. Sıkıldım ve asagı inmeye karar verdim. Babama aksam dısarı çıkcağımı söyledim sadece gec kalma dedi. Kararlastığımız saatin yaklastıgını farkedince yukarı çıkıp üstümü giydim. Ve makyaj yaparken birden Doğukan odama girdi. "Kapıyı calsaydın" dedim. Gözlerini devirip "Nereye gidiyorsun?" Diye sordu "Arkadasımla bulusacağım" dedim "Bende gelicem" dedi. Demesiyle "Aa niye be banane gelme" Dedim "Ama evde sıkılıyorum" dedi acıtasyon yaparak kıyamadım ve tamam dedim. Odadan cıktık ve arabaya doğru yoruduk.

Merhabaa😊 Birazcık gec oldu çünkü dershaneye gittigim için yazamadım hemen. Ama simdi yazabildiğim kadar yazdım☺️☺️

Üvey Abim Bir MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin