-Brangute girdėjai atvyksta svečių.-prabilo mama prie pusryčiu stalo.
-Ne. Kas atvyksta?-paklausiau
-Į rūmus atvylsta kilmingieji iš Londono. Ponas Eikstrongas su žmonas ir vaikais.
Rūmai tai yra turtuoliu pokyliu vieta. Kai visi susitinkame ir šnekame apie politika. Mane vemt verčia ten net užeiti. Bet vistiek ten einu.
-Jess ar tu bent girdi ka aš tau sakau?-paklausė mama.
-taip atsiprašau mama.
-Ryt eisime į rūmus susitikti su jais ir pasveikinti atvykus todėl šiandien eik su draugėmis apsipirkti.-aš tik palinkčiojau ir atsistojusi nuėjau į kambari. Staiga gavau žinute apie motociklu varžybas. Jos vyks.....RYTOJ. Ka man dabar daryti. Kaip aš ten nuvyksiu....gerai Jess apsiramink tu prasmuksi ir nuvyksi kaip paprastai. Parašiau draugėms jog noriu susitikti. Neilgai trukus jos sutiko ir apsirengusi drabužius dar kar pažiurėjau į veidrodi.
Dar kart pasitikrinusi jog viska pasiėmiau išėjau į sutarta vieta. Bet aišku kaip be mano brolio.
-Kur eini sesut?-paklausė jis
-ne tavo reikalas-ir išėjau pro duris. Ahhh kaip jis mane nervina.
Po kiek laiko atsiradau prie kavinės ir pamačiau Gigi su Emili.
-Labas-tariau nusišypsojusi.
-Labas-tarė jos kartu ir visos apsikabinome.
-tai kas nutiko.-paklausė Gigi
-Ar girdėjot jog atvyksta Ponas Eikstrongas su savo šeimyna?-
paklausiau. Jos palinkčiojo.-na mama sakė jog man reikia nusipirti nauju drabužiu todėl pasikviečiau jus.-pabaigaiu savo sumalta sakyni. Jos išsišiepė ir mes nuėjome į drabužiu parduotuve.Praejo kelios valandos o aš nieko neradau. Gigi jai rado sau tobula suknele kaip ir Emili o aš nieko.
G
igi suknelė ^
YOU ARE READING
I will always choose you/ H.S.
RomanceMerginos vardas Jess. Jai 17metu. Turi mama, tėti ir broli. Taip pat dvi geras drauges, bet kas nutinka kai ji sutinka savo svajoniu vaikina? Ar jie isimyli?