4 dalis

61 2 0
                                    

Šiandien mano gimtadienis. Man sukaks 18 metu kaip ir Neitui. Reikia susirasti ka apsirengti. Susitarėme jog mano gimtadieni švesime pas mane. Radau sau gražia apranga.

Neitas jau susiruošė kaip ir aš tai beliko papuošti stala skanumynais, gėrimais ir t.t.

Kai viska suruošėme į duri pasibeldė. Nuėjau atidaryti ir ten stovėjo visi draugai (Gigi, Emily, Harry ir likusi 1D)

Ileidau juos į vidų. Visi susėdome ant sofu. Aš tarp Harry ir Emily. Pasidėjau galva ant jo peties ir klausiausi ka draugai šneka. Gėreme šampana ir valgėme pyraga. Taip pat šokome. Gigi paleido lėta muzika.

-Ar norėtum pašokti-paėmė mano rnka Harry. Aš jam šyptelėjau ir atsistojau. Jis mane prisitraukė ir aš apsikabinau jo kakla o jis mano liemenį.

-Myliu tave Harry-tariau.

-Aš tave irgi myliu Jess-jis pabučiavo mano lūpas giliu bučiniu. Atsitraukėme tik tada kai pritrūko oro. Susiliete kaktomis ir toliau judėjome pagal muzika.

Jau praejo kelios valandos ir visi užmigo. Mes su Harry nuejome į mano kambarį. Persirengiau į pižama ir atsigūliau šalia Harry. Atsisukau į jį. Žiurėjau į jo akis kaip jis į manasias.

-Jess aš tave myliu, noriu būti su tavimis, kiekviena ryta pabusti su tavimi ir paklausti kaip miegojai, noriu pasenti su tavimi. Visada pasirinkčiau tik tave-mano skruostu nuredėjo ašara. Sujungiau musu lūpas.

-Myliu tave Harry-tariau jam ir prisiglaudžiau prie jo.

Išgirdau kaip kažkas kambaryje šnabždasi.

-Gigi greičiau fotografuok-tarė iš balso Niall.

-Kas drysta žadinti mus užmušiu-ir pramerkiau viena akį mačiau jų pasimetusius veidus. Atsisėdau ir pažiūrėjau au Harry miega. Net pati nusišypsojau. Tada pažiurėjau į šutve.

-Ko norėjot?-neivienas neatsakė. Parodžiau jog eitu lauk ir jie visi išlekė. Vėl atsiguliau ir netyčia prabudinau Harry.

-Sveikas

-Sveika-tarė ir pakštelėjo į mano lūpas.-kelkimės?

-ne dar truputi pabūkime-tariau ir apsikabinau jį.

Po 3 metu.

Pagaliau kalėdos. Turai baigėsi ir aš su 1D galime gryžti namo. Rytoj kalėdos o aš niekos nenupirkau tai greit lėkiau į parduotuve.

Gigi nupirkau-suknele

Emily-auskarus ir apyranke

1D vaikinams nupirkau po megstinį su mūsu šutves nuotrauka.

O Harry turiu dovana.

Gryžau namo ir viska supakavau. Viska padėjau po egle.

Rytas

Visi nusileidome žemyn prie dovanu. Pirmas atidarė Liam. Rado mano megstuka ir pradėjo juoktis. Visi nesuprato dėl ko kol neparodė kitiems tada visi ėmė juoktis.

-Ačiū Jess

-Malonu-tariau ir atplėšiau Gigi dovana. Ten buvo bilietai į atrakcijonus.

-Gigi nereikėjo-tariau ir apsikabinau drauge. Tada atidariau Harry dovana. Ji buvo mažytė. Atidariusi pamačiau žieda. Užsidengiau burna ir atsisukau į Harry. Jis paemė žieda ir priklaupė ant vieno kelio.

-Jess Karolina Kolins ar suteiksi man tokia garbe ir tapsi mano žmona?- mano skruostu nusirito ašara.

-Taip!-šokau jam į glėbi-Taip taip taip taip

I will always choose you/ H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz