3 dalis

90 4 0
                                    

Praejo jai 3 dienos kaip aš ir Harry pora. Dėl motociklu varžybu mus apgavo. Niekas nerengė aplink pasaulį turo. Gigi ir Emily sužinojusios apipyle mane klausimais.

Dabar pasiimsiu Gigi, Emily ir vaikinus (Harry ir Neita) ir važiuosime į karaoke kluba. Taip aš moku dainuoti bet ta žino tik Gigi ir Emily.

Kai visi susėdo beliko tik nuvykti į bara.

Susėde prie staliuko žaide tiesa ar išukis. Gigi klausė Emily.

-Tiesa ar išukis Emily

-tiesa

-ar tiesa jog tau patinka Eljotas.

-taip

-Emi kodėl nesakei?-paklausiau.

-tai jau antras klausimas- emily išsuko mane.

-tiesa ar išukis?

-išukis

-eik ir padainuok koki daina-tarė Emily man mirktelėdama

Nuejau prie muzikanto ir paprašiau ,,make you bilieve” jis idave man mokrafona ir aš atsistojau ant pakilos.
Prasidėjus dainai pradėjau dainuoti.

Babaigusi dainuoti išgirdau plojimus ir švilpavimus.

-Na turbut nuspredėme kas nugalėtoja-ir minia pradėjo ploti dar labiau. Gryžau prie savo šaikos.

-Wow Jess nežinojau jog moki dainuoti-tarė Harry.

-Bet žinai dabar-tariau ir pakštrlėjau į žanda. Toliau tesėsi žaidimas kol buvome girtutėliai kaip tapkės. Po kiek laiko gryžau su Harry ir Neitu pas mane.

-Gerai maže neiždykauk-tarė brolis.

-Žinai aš už tave 3 min. Jaunesnė. Jis tik pavartė akis ir nuejo į savo kambarį. Atsisukau į Harry.

-Einam miegoti-tariau ir paėmiau jo ranką. Persirengusi atsiguliau šalia Harry ir apsiklojau. Jis prisitraukė mane į savo šiltą glėbį.

Ryte Harry šalia nebebuvo. Apsirengiau ir nusileidau į apačią. Ten Harry kepė blynus. Apsikabinau jį iš nugaros.

-Nežinojau jog moki gaminti-tariau.

-Na dabar žinai-tarė ir pakšrelėjo man į lūpas.

-Aš pažystu toki muzikos drrktoriu kuris tave lengvai užrašytu ir gal net taptum pop žvaigžde?-tarė jis

-Nežinau-tariau.

-pabandyti verta, aš jam paskambinsiu.-pasakė ir išsitraukė telefona paskambino kažkam. Tuo tarpu aš žiūrėjau ką galėčiau padainuoti. Esu daug muziku sukūrusi bet niekada viešai nedainavau.

-Šiandien per pietus nuvyksime į ,,Rok” srudija ir tu ten parodysi savo sugebėjimus.- mano mintis pertraukė jo žodžiai.

-Ačiū-tariau ir apsikabinau jį.

-Mažute blynai kepa-tarė jis. Aš pradėjau juoktis ir jis prisidėjo.

Nuvykome į ,,Rok” studija kur turėjau susitiktu su muzikantu.

-Harry kaip laikaisi bičiuli-tarė viriškis.

-Gerai, norėjau jog pažiūrėtum kaip mano panele dainuoja gal net turėsi nauja albuma.

-Gerai eime. Panele jūsu vardas?

-Jess

-Gerai Jess duok ka turi ir atsistok į kambariuk ir užsidėk ausines.-padariau kaip jis liepia. Po keliu minučiu išgirdau daina ir pradėjau dainuoti.

Padainavau ir pamačiau kaip vyrukai šypsosi.

-Nuostabu Jess gal dar ka padainuosi?-paklausė vyriškis. Aš palinkčiojau ir užsidėjau ausines. Pasigirdo daina ir aš vėl ėmiau dainuoti.

Baigusi dainuoti vėl pažiurėjau į vaikinus.

-Jess Kolins ar norėtum būti dainininkė?-paklausė drektorius. Mano širdis suvirpėjo.

-Taip!-išbėgau iš kambarėlio ir šokau Hariui į rankas.

-sakiau tau pavyks mieloji-tarė Harry. Sujungiau musu lūpas.

Praejo jau mėnuo kaip dainuoju ,,Rok”. Pasirodo ir Harry daininkas, ot suktas nieko nesakė. Šiandien aš ir jo 1D keliaujame į Newjorka.

Atvykome ir man paskyrė mergina vardu Sofi. Ji bus mano stilistė. Gavau iš jos suknele. Nuėjau persirengti.

Mane taip pat padažė

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mane taip pat padažė. Kai baigiau ejau susitikti su Harry. Jis su vaikinais turėtu ruoštis savo kambariuose. Iėjau ir sutikau žalias Harry akis.

-Labas-tarė.

-Sveikas-tariau.

-Pasiruošusi?-paklausė manes.

-Nežinau, bijau jog užmišiu žodžius

-Ei viskas bus gerai.

-tau tai lengva sakyti tu su grupe.

-Tu su šokėjais.

-Tai nesiskaito.

KVIEČIAME 1D Į SCENĄ.

-Velnias mažute bėgu-pabučiaves į skruosta nubėgo jis.

Ejau pasiklausyti kaip jie dainuoja. Jie išbėgo į sale ir pradėjo dainuoti.

Kai jie padainavo mano skruostu nuriedėjo ašara. Ta daina tokia tobula. Jie išbėgo iš scenos o aš greit nusivaliau ašara.

DABAR KVIEČIAME JESS KOLINS.

Štai ir mano eilė. Iejau į scena ir prasidėjus muzikai pradėjau dainuoti.

Pabaigusi dainuoti išrjau.

-Wow Harry tavo pana dainuoja geriau už tave- tarė Niall kas mane prajuokino. Harry mane apsikabino ir pakštelėjo į lūpas...

Tikiuosi jums patiko

Spauskite*

I love you ;*

I will always choose you/ H.S.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang