(pozn. Tato kapitola je pro mě celkem nerozhodná, protože nevím, kam ji zařadit, takže se omlouvám.)
Dám vám otázku, která se mi dnes celý den motala hlavou:
Je dítě ze Fnafu 4 (za které hrajeme)při vědomí?
Na to je jednoduchá odpověď:
Ano i Ne.
Dám vám hned několik důkazů:
Důkaz č. 1: Infuzní tyč a lékařské prostředky (aka to, co víte ;) )
Určitě nemusím zmiňovat to, že vždy když Fnaf 4 hrajete, tak se musíte otočit i dozadu a posvítit na postel baterkou. Všimli jste si také toho, co leží na nočním stolku?
Většinově tam jsou jen květiny se staromódní lampou.
ALE!
Někdy se může ukázat i Easter egg s tím, že místo lampy a květin tam vidíte infuzní tyč:
(omlouvám se za malý obrázek)
Tím pádem můžeme dedukovat to, že je hlavní postava (malý chlapec)v nemocnici, nebo v jiném podobném místě a zotavuje se z Bite of 83.
Důkaz č.2: Ano, zas ta minihra -_-
Pokud v minihře s chlapcem procházíte kolem hodin, tak...
Všimli jste si ciferníku?
Přesně tak, nejsou na něm cifry ani ručičky, které by ukazovaly čas!
...
Měli byste vědět jednu velmi důležitou věc: Pokud umíráte, bude se vám před očima promítat celý život ve stavu podobném snění.
A podstatná informace o snění je, že i když nějaké hodiny vidíme, tak nevidíme žádný konkrétní čas a pokud ano, tak se nebude posouvat.
...
To podporuje tu skutečnost, že chlapec pomalu umírá a jak uvidíme na konci, tak to i skutečně dopadne.
Ale jedna otázka mi stále vrtá hlavou:
JAK TO, ŽE I KDYŽ CHLAPEC VE FNAFU 4 PODLE TĚCHTO SKUTEČNOSTÍ SNÍ, PROČ V MAPĚ V SL VIDÍME NEJEN PLÁN CHLAPCOVA DOMU, ALE TAKY I POZICE NIGHTMARE VERZÍ ANIMATRONIKŮ I POLOHU CHLAPCE SAMOTNÉHO?!
Hmm...
Víte, co jsem si uvědomila?
Ve Fnaf 4 (tentokrát myslím hru, ne minihru) vidíme digitální budík a vidíme i čas jak normálně plyne minutu po minutě a hodinu po hodině!
To znamená, že v té době, co hrajeme, CHLAPEC ŽIJE!!!
NENÍ TO SEN!!!
NIGHTMARES JSOU SKUTEČNÍ!!!
...
Ale... Jenom poslední dodatek.
Od Speciálu 'Víte, že...' jste se dozvěděli, že Fnaf 4 a SL se odehrávají ve stejný rok.
Víme to, že chlapec ze Fnafu 4 se Custom night v SL ani nedožije, protože viz. další Easter egg: pokud v SL v Custom night naťukáte datum spojené s Bite of 87, uvidíte záznamy skrytých kamer z chlapcova pokoje, jenže chlapec se tam nenachází.
Přitom víme, že jsme jeho polohu zahlédli v mapě nahoře.
A taky víme to, že ve Fnafu 4 (ano, znova minihra)vidíme Purple guye (ehm, Ennarda)jak pomáhá v pizzerii.
Při tom víme, že tohle je naprostá Fuck logika, protože ty dvě postavy se nemohly ANI POTKAT, protože by byl každý úplně někde jinde!!!
Leda, že...
...
Pokračování příště...
EllaVanila0 T-T
YOU ARE READING
Víte, že? - FNAF
RandomChcete se dozvědět pár faktů o Fnaf, ale většinu už víte? Tak tato kniha je přesně pro vás! Nové Fakty z Fnafu, které jste určitě nevěděli ;) ... - Fnaf zajímavosti - easter eggy - teorie A ještě mnohem víc... ;) (Za gramatiku se ra...