Víte, že... (53+ myslím?)

58 18 6
                                    

Toto bude trošku více faktíků najednou, protože celou dobu tu žvaním o FNaF 4, SL apod. a nekoukli jsme se zatím na Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator. Dále samozřejmě upozornění na spoilery.

Vím, že první fakt je celkem nečestný, ale zaslouží si zde své místo. A to hned na začátku:

... Říkali jste si někdy při hraní, že byste v Simulátoru chtěli víc peněz, než 100 Dolarů, co dostanete na začátku? Můžete si je hacknout na dostatek peněz na všechny věci (kromě Nakládaných okurek, samozřejmě).

Zde je video (samozřejmě, to nejnekvalitnější xD):


...Midnight Motorist - pokud při hře projedete menší skulinou úplně dole v levelu 4, dostanete se na takovou odbočku a jedete po menší silničce.

-Jsou zde tři zastávky: První je taková menší putyka s názvem JR's, kde hlavní charakter, se kterým hrajete, se setká se zeleným mužíčkem (nechápu, proč zeleným, možná je mu špatně), který ho vyžene pryč rovnou u vchodu. Druhá je spíše taková příležitostná, kde zaparkujete u rohu silnice a dostanete se na prázdný plácek s menší hromádkou hlíny, kde se může jednat o něco zakopaného. Třetí je dům, kde charakter bydlí.

- Jedná se o první FNaF minihru, kde nehrajeme ani za dítě, nebo animatronika. Hrajeme zde za dospělého člověka... Se žloutenkou, když je žlutý? Samozřejmě Shadow Bonnie z minihry ze FNaF 3 nepočítám jako člověka.

- Taky se jedná o jednu ze dvou miniher v Simulátoru, kde se neobjeví ani Purple Guy, ani Springtrap. Výjimkou je "The Fruity Maze".

- V domě potkáme Eggs Benedicta, jak sedí u televize. Tato scéna se zřejmě odehrává v průběhu SL.

- Venku u rozbitého okna můžeme spatřit nejen lidské stopy, ale i stopy animatronika.


... Fruity Maze - Napřed se vše jeví nevinně, ovšem pokud hru dvakrát vyhrajete tím, že posbíráte všechno ovoce, tak potřetí místo něj budete sbírat mrtvé pejsky a zvuk, který bude znít ohledně posledních vteřin je klakson auta. Zřejmě ten malý pejsek někomu skočil pod auto a patřil právě hl. postavě této minihry, malé blonďaté holčičce.

- Jediná minihra, kde se objeví Purple guy v kostýmu Springtrapa.

... Ballpit Tower - Pokud tuto hru zahrajete desetkrát za sebou, je vysoká pravděpodobnost, že po desátém pokusu vylovíte Music Mana.


... Midnight Motorist, Fruity Maze a Security Puppet minigame jsou jediné hry s pixelovou grafikou.

- S Candy Cadetem jsou jediné minihry s Play testem, kde nehrajeme s Helpym (takovým malinkým F.Freddym).

... Helpyho nosík v kanceláři píská (zkoušela jsem to ihned první noc).

... Stal se mi takový neobvyklý glitch, kde mi při spuštění nové hry v kanceláři bafnul Molten Freddy, i když by tam v první noci správně neměl být.

... Před updatem, když jste chtěli vyhodit poškozeného animatronika, jste museli hodně omezit koukání do Paragrafu 4, protože po každém kouknutí se animatronik pohnul. Teď koukání do papíru nemá na pohyb animatronika žádný vliv.


Víte, že? - FNAFWhere stories live. Discover now