Hodně dlouho jsem přemýšlela o tom, jestli mám vydat tuto část, ale nakonec jsem si řekla, že více teorií určitě oceníte. Jde hlavně o to, že většina teorií je u mě buď rozpracovaná,... Nebo jsou ty teorie tak krátké, že by se do jedné kapitoly nevešly.
Jinak ještě vás musím varovat kvůli spoilerům, protože jsou pro teorie hodně důležité. A taky vás musím upozornit na to, že teorie jsou teorie. Nemusí to být tedy nutná pravda.
Jste připraveni?
...
TEORIE č.1: Je uvnitř Ballory...?!
Jak jste si tedy všimli názvu teorie, budeme se tady kapku více věnovat Balloře. Obzvláště textu její písně, když máme Game Over obrazovku, pokud přes ní neprojdeme a dá nám jumpscare:
Originál:
All I see is an empty room,
No more joy on an empty tune...
Překlad:
Vše, co vidím, je jen prázdný pokoj,
Žádná tón ani radost...
Vše, co vidím, je prázdný pokoj?
Pokoj?!
Teď upřímně, nepřipomíná vám tohle něco známého?
Teď mimo SL: Nejedná se náhodou o prázdný pokoj malé sestřičky, který můžete objevit ve FNaF 4 minihře?!
Pokud ano, není náhodou ta sestřička obětí Baby?
Ta, co jí baby vtáhla do svého mechanismu?!
Má teorie je o tom, že Ballora je ve skutečnosti matka, která po incidentu s Baby a s onou holčičkou smutní, protože pokaždé, co po tomto incidentu prošla kolem jejího pokoje (co patřil té holčičce, samozřejmě), byla tam jen prázdná a mrtvolně tichá místnost.
Dále potom část textu "Why do you hide inside your walls?" nebo-li, pro češtinářské maniaky, "Proč se skrýváš ve stěnách?" by vypovídala o tom, že holčička je (nebo spíše byla) uvnitř Baby, uvnitř stěn, uvnitř jejího mechanismu, uvnitř... Chápete tím snad, co chci říci, ne?
Krom toho, začíná mi být divné, že se klasický FNaFkař nezamýšlí ohledně původu matky dětí ze FNaF 4 nebo co se jí vlastně stalo. On to prostě jen tak nechá tuto skutečnost prolétnout jedním uchem dovnitř a pak druhým ven. Nic víc. A mně tato skutečnost přijde hodně smutná.
TEORIE č.2: Původ Nightmares a důvod slz (FNaF 4):
Další teorie je ze FNaF 4.
Možná už začínáte být alergičtí z toho, že tady pořád vytahuji 4. díl, ale tento díl je pro mně opravdu klíčový. Nejenom, že to Scott pojmenoval jako "finální kapitolu", ale jako finální kapitola vypadá. Tedy... spíše nevypadá, ale abychom se v tomto tématu nezamotali, půjdu rovnou k věci.
Tato teorie by měla odpovídat na dvě otázky, které si možná pokládají všichni, nebo jsem já jediná ta divná, že mi to vrtá hlavou: Proč se hlavní hrdina brání před Nightmares? A proč vidíme v minihrách, že pláče?
Nejdříve se budeme pídit po původu Nightmares. A není nad to vysvětlit si, co jsou vlastně "Noční můry" abychom pochopili základ:
YOU ARE READING
Víte, že? - FNAF
AcakChcete se dozvědět pár faktů o Fnaf, ale většinu už víte? Tak tato kniha je přesně pro vás! Nové Fakty z Fnafu, které jste určitě nevěděli ;) ... - Fnaf zajímavosti - easter eggy - teorie A ještě mnohem víc... ;) (Za gramatiku se ra...