Okul

87 10 3
                                    

Busemle okula gitmek için durağa kadar yürüdük. Evimiz okula yakın olmadığı için otobüsü tercih ederiz. Durağa geldiğimizde kendimizi oturaga fırlattık ve Busem başladı her zamanki gibi haftasonu neler yaptığını o anlattı ben dinledim derken otobüs geldi. Bindik en arka koltuğa oturduk ve Busem susarmi devam etti anlatmaya.
Herneyse susduktan sonra tam elime telefonumu aldım müzik dinleyecekken Busem bağırdı bir an yerimden zıpladım noldu lan niye bağırdın dedim. Busem tam anlatacak  ken okula gelmiştik ve otobüsten indik.
Ben hala merak içinde Busem e bakarken neyse ben sınıfta anlatırım dedi sürükleyerek beni sınıfa götürdü. İlk dersimiz bedendi ve ben bedenden nefret ederim (ha bu arada ben lise iki ye gidiyorum.) Busemle sınıfa geldik cantalarimizi sıraya fırlattık ve beden kıyafetlerimi zi giyinmek için soyunma odasına gittik. Soyunma odasında birkaç kız vardı biz geldiğimizde onlar işini bitirmiş çıkıyorlar di ve biz de Busemle yalnız  kaldık.
Busem başladı soyunmaya ben hala oturmuş mal gibi bedene gireceğim için üzgün durumdayım. Neyse bende başladım üstlerimi çıkarmaya sonra sert bir şekilde kapı açıldı ve biz Busemle yerimizden sıçradık ikimizde kapıya bakıyorduk sonra içeriye bir çocuk girdi ama bu çocuğu okulda hiç görmemiştim görsem hatırladım çünkü unutulacak gibi bir çocuk değil allahım o nasıl bir yakışıklılık. Ben sadece bakakaldım sonra Busem bağırmaya başladı pis sapık neden kızlar soyunma odasına giriyorsun sapıkkkkkk var yardım edin demeye başladı. Çocuk da şaşkın bende şaşkın buseme bakmaya başladık bu arada da busemin üstünde sadece iç çamaşırları var.
Ben hala olayı kavramaya çalışıyorum bir şeyde diyemiyorum çünkü donmus bir vaziyetteyim o çocuğun karşısında dilim tutuldu. Hala birbirimize bakarken Busem koşarak çocuğu ittirdi ve kapıyı hızlıca kapattı.
Busemle biz şok içinde olduğumuz için birbirimizle konusmadan üstümüzü giyip dışarıya çıktık ve Busem başladı pis sapık ben seni gördüğüm yerde oldurcem benden kurtuluşun yok pislik diye söylenmeye başladı ve dönüp bana baktı. Kızım sen malmisin hala ne susuyorsun o anda sende çıplaktın neden hicbirsey söylemedin dedi.
Ben biyan olayı kavrayıp buseme döndüm ve haklısın kanka ama o çocuk bana büyü yaptırmış gibiydi sanki. Yaptığı çok kötü birşey ama o an gerçekten konuşamadım donup kaldım dedim Busemde kolumdan cimcikledi beni. Sonra kolumdan tutarak bedende sıra olduğumuz yere getirdi. Hocalar zili çalmıştı ve hala hocamız gelmemişti biz de Busemle olayı konuşurken hocamız geldi.

Hoca:
Çocuklar geciktigim için özür dilerim işlerim vardı ve bu işler sizinle ilgili. Konuyu uzatmadan söyleyeyim bugün sinifiniza yeni bir öğrenci katılıyor
Su:
Ohaaaa Busem inşallah erkektir ya. Busem bana dönüp arkadaşım valla sen malsın daha yeni erkek le yaşadığımız olayı unuttun galiba dedi.

Hoca
Tamam kendi aranızda konuşmayın şimdi yanıma yeni arkadaşınızı çağırıyorum.
 

Platonik Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin