Sabah yüzüme vuran ışık ile uyanmıştım.
Ayağa kaldığımda telefonumun alarımıda çalmıştı onu kapatıp banyoya gittim ve yüzümü yıkadım. Odama geri döndüm cantami hazirlamamistim onuda hazırlayıp üstümü giydim. Biri kapıyı çaldı ve ben gel demeden odaya daldı düşündüğüm gibi sefaydi. Ondan büyük olmama rağmen bana abla demiyordu Su annem seni çağırıyor yemek yicez hadi gel dedi kapıyı kapatıp çıktı. Bende son hazırlıkları mi yapıp aşağı indim. Merdivenlerden inerken mutfaktaki güzel kokular geliyordu annem patates kızartması yapmıştı. Hemen yemeğimi yiyip ayakkabımı giymek için kapıya çıktım. Kapıyı açtığımda karşıma da busem vardı ve beni korkutmuş aniden karşıma çıkınca.
Evden çıkıp durağa yürümeye başladık. Durağa vardığımızda Yiğit de oturaklar oturuyordu ve yanı boştu. Bende ayakta kalmayı sevmediğim için (aslında ona biraz yakın olmak için) yanına oturdum bana döndü günaydın dedi gamzesini göstererek bende günaydın diyip karşılık verdim. Bir süre sessiz kaldık sonra otobüs geldi ve bindik. Otobüs bu sefer çok doluydu.
Oturacak yer bulamamıştım Busem hariç Busem hemen biyere oturdu ben ve Yiğit ayakta kaldık.
Otobüste ayakta kalmak iğrenç birşey. Sapıklık falan oluyor ayh. Otobüs gittikçe doluyor yigitte yakinlasmaya başlıyordu. En sonda Yiğitle dip dibeydik ve ben içimden duaların hepsini okuyordum çok heyecanlanmistim. Otobüsun anı fren yapmasıyla yigitin kucağına düştüm ve kısa bir bakismamiz oldu aynı filmlerdeki gibiydi ama ben hemen ayağa kalktım ve yüzümü saklamaya başladım kızarmıştım, utanmistim, kalbim ağzımdan çıkacak gibiydi. Okula gelmiştik hemen kendimi aşağıya attım ve koşarak sınıfa gittim. Busemi bile beklememistim.
Sınıfta kimse yoktu bi anda kapı açıldı ve ardından yiğit içeri girip bana doğru yürümeye başladı. O yürüdükçe ben araka arka gitmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Aşkım
ChickLitMerhaba ben Su bu genç kız edebiyatında ki konumuz okuluma gelen yeni arkadaşımıza aşık olmam İnşallah beğenir ve sonuna kadar okursunuz iyi okumalr💕