Yeni sınıf "Arkadaşımız"

77 9 6
                                    

Hoca:
Yiğit gel bakalım bu senin yeni sınıfın birbirinizle tanışmanız için bu dersi yapmayacağım 2. Ders görüşmek üzere çocuklar.

Su:
Busem Busem inanmıyorum yeni gelen çocuğa baksana bu soyunma odasına giren yakışıklı çocuk değilmi. Busem kafasını döndürüp çocuğa baktı ve biyan çocuğun üzerine yürüme ye başladı.
Yiğit de bunu farkedince oda Buseme doğru gelmeye başladı. Ben beklermiyim koşarak aralarina girdim ne olur ne olmaz. Yüz yüze geldiler ve bende tam onların ortasındayım Busem başladı bağırmaya karşısında yiğit de onu susturmaya çalıştı galiba bişeyler söylemek istiyor çocuk amaa Busem tabi kendi sesinden onu duyamıyor ve ben anı bir hareketle Busemin ağzını elimle kapattım yigite dönüp anlat bakalım dedim.
Yiğit başladı konuşmaya.

Yigit:
Kızlar kusura bakmayın gerçekten kötü bir amacım yoktu. Okula yeni geldiğim için hangi odanın erkek soyunma odası olduğunu bilmedim ve girincede sizide öyle görünce ne yapacağımı bilemedim gerçekten özür dilerim.

Su:
Bak Busem yanlış anlamışız çocuğun suçu yokmuş ki biz biraz abartmışım sanırım bizimde özür dilememiz lazım Busem. Yiğit ben kendi adıma sen den özür dilerim hadi Busem. Busem Yiğite dönüp olum nerden bilcem ben senin sapık olmadığını nasıl inancam sana?
Yiğit tam kendini savunacakken zilin çalması ile Busemin kolundan tuttuğum gibi kantine götürdüm.
Busem bana döndü konucasacekken sözünü kesip Busem kızacaksan yanından gidicem bak ona göre dedim. Busem de beni gerçekten çok fazla sevdiği için hemen sustu.
Kantinde Busemle suskun suskun masada otururken kalkıp iki tane sıcak çikolata alıp busemin yanına geri döndüm. Busem şimdi ben konusucam sen suscan dedim Busem de kafasını salladı ve beni dinlemeye başladı.
Busem şimdi olaylara şöyle bi baktım kendi düşüncelerimi sana soylicem senin düşüncelerini anlatmana gerek yok zaten Yigiti gördüğünde gözünden ateşler fışkırıyor ve bundan da anlayabiliyorum seni. Tabi haklısın bu konuda ama bak çocuk da anlattı bence biz ona inanmaliyız. Çocuğun gözünden anladım kötü bir amacı yoktu yani varsada öyle bişey zaten gün geçtikçe herşey ortaya çıkar dedim ve sustum. Busem de beni onayladı ve bu konuda burda zannediyorum ki kapanmış oldu. Biz masada otururkende  zil çoktan çalmıştı ve derse girmek için sıraya doğru yürüdük.

Platonik Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin