Ne işi vardi bu saatte e-mailin yahu? ''Çıkıp gideceğim işte senin süs bebeklerinin suratlarıyla oynayamam şuan hiç! Odana filan da gelemem yani.'' Kendimi böyle gaza filan getirdim. Tam çıkacağım açtım e-maili.
"Kusura bakma öyle fazla check-in yapmanin zararlari bunlar adresini 4square'den aldim :) Görüşücez seninle görüşüceeez..
toby. "Karşımda Jack öyle kalmıştım. Ne demeye çalışıyordu bu çocuk!
J- Tansiyonun mu düştü? Patronun çağırmalarına alışamadın mı kızım hala? Gitsene!
A- Ondan değilki! :s
J- Kim o zaman ya? Patron değilse kim? Mafyaya bulaştın da belalıların mı e-mail atıyor sana? Benim bildiğim onlar gelir direk silah dayar ahahha
A- Dalga geçme be sen de! Tobey e-mail atmış. Dalga geçiyor resmen sinirlerimi zıplatıyor bu çocuk artık!
j- .... (kalakaldı)
_Tobey_
Hatuna bak! Öyle kalırsın işte cevap da veremezsin böyle! Ben onu öyle bir kıstıracağım ki ne olduğunu anlayamayacak. Hadi bakalım nasıl oluyormuş görelim ben senin eve gidip pijamalarını giyip zıbaracağını bilmiyorum sanki. Kezban seni! Ben de seni arkadaşlarının yanında zor durumda bırakmazsam.. görürsün sen pislik lanet!
_April_
Bu geceyi de boyle atlattım çok şükür hemen eve gideyim de, ya ama bu trafik nedir ya!
Neyse geç de olsa vardım evime. Hemen hazırlanmalıyım. Önce yemek yiyeceğim ardindan pijamalarımı giyip kızlarla konuşmam lazım._Tobey_
Tam kezban bu kız. Söyledigim gibi ayıcıklı pijamalarını giyip dondurma yiyo şimdi de. Benim adım Toby tabi takip edicem ya! İnadim inat sabahlayacağım burada yarın gideceği o yerde tam bir cümbüş olacak!
_April_
Lizzy ve Coddy de geldigine göre ekip tamamdır. 100 km uzaklıktaki sakin bir kasabaya giderek kafa dinleyeceğiz. Sabahtan planladığım işlerimi yapıp yola koyulurum yoldan da 3 arkadasi alır giderim. Mis!
.....
_Tobey_
Telefonda konuşa konuşa kaldı nedir bu yahu?! Aldı bi de birşeyler yiyor sürekli. Nasıl kilo almamış anlamadım şunun yemek alışkanlığına bakın! Yarınki plan hakkında şimdilik bir fikrim yok ama bakalım sabah takip edince anlayacağız. Umarım uzak bir yere gitmiyordur....
Uyandığımda herşey daha olumlu gelmeye başlamıştı. Patron iyiki haftasonuna iş kitlemedi. Yoksa bu haftasonum da zehir olurdu. Coddy'nin de bir arkadaşı gelecekmiş sürprizmiş sanırım bana ayarlamaya çalışıyorlar. Çözemedim bekleyip görücem artık :) Umarım yakışıklıdır! :)
Yola koyuldum arkamda da sürekli bir araç beni takip ediyormuş gibi geldi ama evhamlıyımdır, evham yapıyorum yine neyse yola dikkatimi vermeliyim. Aradım, ileriki caddeden dönüşte beni bekliyorlar. Oradan anayola bağlanacağız ve gelsin haftasonu, gelsin içkiler, eğlenceler..O da ne?! Bu çocuk taş! Bende de taş üstünde taş bırakmaz valla bu çocuk. Neyse şansım yaver gidiyor bugün ismi ne acaba :)))
L- Nerde kaldın kızım ya bekleye bekleye ağaç olduk burada! Benimki de sinirlendi neden kendi arabamızla gitmiyoruz ki diye söylene söylene kaldı.A- Uzatmayın da binin hadi?
C- Tamam tamam biniyoruz. Hadi Broke sen öne geç de gidelim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEX YARATICISI!
Mystère / ThrillerAsi ve dik başlı bir kız hayatının aşkının karşısına çıktığının henüz farkında değildi. Tutkulu, gizemli ve romantik bir deneyim sizleri bekliyor... Gerçek yaşamdan alıntı yapılarak kurgulanmıştır. Keyifli okumalar :)