Sabah o alarmın iğrenç sesiyle uyandım okul formamı giyip saçlarımı ikiyandan balık sırtı ördüm ve aşağıya indim karşımızdaki yeni villaya sahipleri dün gelmişti.Ben inşallah bir tane kızları olmasını istiyordum.O an evden benim yaşlarımda (16-17) yaşlarında bir erkek çocuktu onun üzerindede benim okul kıyafetlerimin aynısı varsi.Şaşırmıştım benimle aynı okula gelecekti gelmesinin sebebi her zaman onunla beraber gidek olmam çünkü annem yalnız gitmeme izin vermiyordu.Offffff.O sabah annemle babam sabah erkenden çıktıkları için evde yalnızdım Yani kendi arabamla gidecektim.Hemen gidip garajdan son model siyah arabamı çıkardım ve bindim.Yolda giderken arabamın nalet olası tekerleği patladı.Ve o sırada sabahki çocuk vardiya o arabasından inip yardım etti.Daha sonra "sen sabahki karşı villa daki kızsın "dedi.Bende"evet bu arda ben Bahar"bende"Buğra tanıştığıma memnun oldum galiba Sistem Kolejine gidiyorsun gel seni ben bırakayım olurmu?" "Olur bu arada hangi sınıftasın?" "11/D Sınıfındayım sen" "bende aynı sınıftayım"dedim ve berber okula gitmeye başladık buğra iyi çocuktu bana göre daha sonra okula vardığımızda o havalı gözlük çıkardığımı yaptım tabiiki herkes ban â hayran bir şekilde bakmaya başladılar.Sınıfa berber görüşmeye başladık buğra bayaabiii yakışıklı çocuktu yani ama çıkmak filan öyle bir düşüncem yoktu .Sınıfa vardığımızda sadece bir tane boş sıra vardı buğdayla beraber un yana oturduk napiyim başka sıra yoktuki sanki onunla oturmaya cook meraklıydım . Kantinde indim ve bir çay aldım çünkü sabah kahvaltı yapmamıştım annem duyarsa beni öldürür ,asar başka da yok. Kantinde cook şirin bir kız yanıma oturdu sen galiba bahar olmalısın .evet ama sen beni nereden taniyorsunki dedim kızda bana şaşkın bir şekilde bakarken geçen yıl annem senin babana ameliyat olmaya geldi de deyince benim jeton tak etti yaaaa şu Nergis hanım cook şeker bir kadındı tamam bu arada kaça gidiyorsun seninle aynı sınıftayız bahar ooo süper denizcim o zaman hemen sınıfa çıkalım yoksa ilk günden hocadan azar işitmek istemiyorum dedik ve çıktık deniz o kadar tatlı bir kizdiki cook sevdim onu.onunla beraber gittik onun evide bizim buğra gilin bir arkasıymış oooooooohhhh ilk günden iki arkidis rekor rekor bu benim için.