Ain!!!!jerit Azzah...ye ada apa awak balas Ain...dah kul 2:40 gilah rehat dulu....ouhhkk thanks...
Farah panggil Ain apa ko taknak rehat ke...yelah kelas sebelah² je kan...jom lah Iqin jom rehat sekali kata Ain...jap² balas Asyiqin....
~skip ke surau~
Dah solat ke tanya Alis pada Ain..
Dah ko mesti belum kan gilah solat dulu kata Ain....~skip waktu solat~
Wei Ain ko bertugas kat mana tanya Afiqah...aku bertugas kat block E asal Eiqa...urmm nothing balas Afiqah...
Wei jumaat ni jommm..kringgggggg!!!menyemak lah loceng ni bising je marah Farah.....chill Farah ramyeon kan ada gurau Alis...banyaklah ko ramyeon dah aku nak bertugas bye kata Farah...jomlah Alis bertugas kata Ain...Lupa nak bagitau yang diorang ni form 1 masing² kelas pandai macam Ain dia kelas rancangan khas nak masuk asrama tak dapat situ jelah tempat dia kelas paling pandai katakan...Afiqah ngan Alis pun sama cuma diorang amik kelas aliran agama..Farah ngan Asyiqin kelas pertama 1A katakan kelas ke-3 yang pandai....
Jomlah balas Alis....bilalah dak form 2 ni nak habis turun kata Ain pada Alis...ko gilah ronda aku jaga sini balas Alis...
Ketika Ain meronda ada sekumpulan murid lelaki yang amat dikenali terutama sekali ketua dioramg si Farid tu....hai sayang kata Farid..
Bluekk sapa sayang ko ahhh balas Ain...awaklah Ain saya ajak couple asal taknak kata Farid dengan nada merajuk yang dibuat² nya ....turun sana gi kantin kalau tak aku catat nama korang gertak Ain....taknak lah kata adham...baik ko turun sekarang!!!!marah Ain....yelah sayang tapi flying kiss biy mana kata Farid....gilah rehat aku malas nak marah ni kata Ain..mereka semua turun mendengar kata Ain....Aduihhh!!!chinese pulak aku nak tegur kata Ain dalam hati..
Boy pergi kantin kata Ain pada pelajar cina lelaki itu...taknak lah saya mau duduk sini saja ma kata pelajar lelaki cina itu.....ni ming bai ma(kamu faham ke tidak) marah Ain...pelajar tersebut hanya mengikut arahan takut tengok Ain jadi singa punya pasal.....Wei dah settle ke kat atas tanya Alis apabila melihat Ain turun daripada tangga...dah Ain memberi senyuman yang manis pada Alis....
Wei tadi Farah cakap cikgu Zaidi panggil kita gi bilik disiplin kata Alis...ouhh gi sekarang ke tanya Ain...tak lepas rehat balas Alis......
~skip habis rehat~
Hahh sampai pun kata cikgu Zaidi nah ni surat untuk kamu semua....masing² terkejut apabila membaca isi surat tersebut....cikgu betul ke ni tanya Asyiqin...iyehh kamu semua terpilih sebab kamu berada dil kelas depan plus kamu pengawas kat sini..kalau boleh serah kan surat tu esok ye kata cikgu Zaidi....wei betul ke kita kena belajar kat sana setahun tanya Afiqah...haah balas Farah selamba...jomlah balik kelas kata Ain...jomlah balas mereka serentak...
Sekarang waktu sains jadi kat makmal baru sahaja Ain melangkah masuk...tahniah!!!! Ain kata pelajar didalam kelas...Ain jadi bela apa yang jadi tanya Ain....tahniah sebab ko dapat nombor 1 pastu dapat jadi pelajar pertukaran ke Korea kata Izhar A.K.A yoda.....apabila Ain melihat Tee Shu Shan terasa bersalah muncul dihati melihat sahabat karibnya menangis....ni hai hao ma(awak ok tak)tanya Ain...shu shan hanya menggeleng pelajar didalam makmal pun sedih akan pemergian Ain yang hendak ke Korea....hantu Cina saya pergi tak lama setahun saja kata Ain yang cuba menenangkan hati Shu shan.....pelajar di makmal hanya menggeleng dengan perbuatan Ain itu mana taknya Ain seorang murid yang pandai,peramah,dan jarang mencarut....dia lah paling berkuasa dalam kelas jika ada kelas yang akan mencampurkan murid lain untuk belajar bersama.....
~skip dirumah~
Ibu!!!! Panggil Ain....ada apa kakak panggil ibu ni tanya si ibu....ni hah ada surat terkejut ibu Ain membaca isi surat tersebut....wahh betul ke ni tanya ibu Ain....haah balas ain pendek....ibu bagi tak kakak pergi tanya Ain ibunya hanya mengngangguk....thanks ibu kata Ain memeluk ibunya....ada apa ni tanya adik Ain...ni hahh kakak da pa jadu pelajar pertukaran ke Korea terang ibunya.... Terbeliak mata Ani mengetahui kakak nya akan ke Korea.... Ain ko biar betul tanya ani..
Ye adik ku sayang aku kena pi Korea sana....