New Friends

66 6 0
                                    

Sapalah yang beruntung tu perli Renjun....

Jisung!!!panggil lima pelajar itu...ahh korang ni hyung Jisung tau kata Jisung... Annyeongsahyo NCT DREAM imnida kata NCT...

Ouhh dah kenal dah kata Alis... Sapa diorang ni tanya Ain... Serious ahh ko tak tau kitaorang sapa tanya Mark...sorry ehh Mark kawan aku Ain ni bukan kpopers sebab tu dia tak tau kata Farah... Ouh balas Mark...hi kata Jeno pada Asyiqin.. Hi balas Asyiqin....korang ni umur berapa tanya Jaemin...13 kata Ain...ouhh balas NCT....kami duduk sini tak kena marah ngan fans korang ke tanya Afiqah.... Tak balas Jaemin...boleh korang kenalkan diri tak kata Haechan....bermula dari Ain dan berakhir dengan Asyiqin...... Ouhhkk kita orang dah kenal dah kata Chenle....kat sini ada dua orang chinese tau kata Jeno...sapa tanya Alis.
Chenle ngan mamat rambut Oren tu kata Mark...wahh nampaknya Ain ada kawan lah nak cakap cina ni kata Farah....korang borak ni tak nak makan ke kata kata Haechan....jom ahh beli makanan kata Jisung..

~skip beli makanan~

Nini asal makan roti je tanya Jisung...dia memang macam ni susah nak makan nasi kata Farah....ko nini ehhh kata Mark...ehh taklah aku ni dinding kata Farah... Farah takyah lah kata Ain... Yelah balas Farah...ni de ming zi jiao shen me(apa nama awak)tanya Renjun....ni de ming zi(nama saya)nini balas Ain....ouhhh balas Renjun....ni hen gao(awak tinggi) kata Ain... Yeke saya rasa tak balas Renjun...woi kalau nak cakap cina ingat lah orang kat sini kata Haechan....sorry balas Ain..korang amik kelab apa tanya Jeno...kitaorang amik kelab seni pertahankan,muzik,drama,menyanyi dan menari kata Alis....wahh samalah ngan kitaorang kata Haechan...nanti balik korang nak ikut kitaorang tak kata Jeno...gi mana tanya Asyiqin... Gi SMTOWN kata Jeno...ouhh nak ikut kata mereka serentak...lepas abis sekolah...

~skip habis sekolah~

Korang kami nak balik asrama tukar baju kata Alis...ok sayang pakai lawa² tau kata Haechan....bluekkk nak muntah dengar kata Alis...

~skip balil dorm sekali tukar baju~

Wahh asal gaya macam ni kata Renjun...kenapa Ain pakai baju macam ni..

Tu nama nya style dah hipster terang Asyiqin... Ouhh balas NCT..beg korang pun sama kata Jisung...

Yang ni beg Farah...

Yang ni beg Alis

Yang ni beg Asyiqin

Yang ni beg Afiqah

Yang ni pulak beg Ain/Nini

Lain² beg korang ehhh kata Renjun... Pin² hon kereta berbunyi...hyung kitaorang dah sampai kata Mark...jal kitaorang nak naik apa tanya Farah...sekarang ni ada dua kereta kata Jaemin... So balaw Afiqah... Korang asing² kan lah kata Jeno...ouhkk balas Asyiqin...iqin,eiqa,alis naik kereta 2 kata Farah...aku ngan Ain naik kereta 1...ouhkk balas mereka serentak...

~skip naik kereta~

Annyeongsahyo kata Ain dan Farah....ouhh annyeongsahyo kata orang yang berada di kereta..sapa ni Mark tanya lelaki itu....ini pelajar pertukaran tu terang Mark...what is you name tanya lelaki yang berambut seperti perempuan... My name is Ain you can call me Nini kata Ain...my name is Farah you can call me Farah kata Farah....ouhhh jawab mereka yang didalam kereta....takyah lah cakap inggeris bagai kitaorang boleh cakap korea lah kata Ain....ouhkk nama saya johhny...yup kami tau kata Ain dan Farah serentak...korang tau tak kita nak gi mana ni tanya Mark....taulah maggi balas Farah.... Eii ko ni kan aku gigit pipi ko tu baru tau kata Mark pula... Diam ahh ko balas Farah pula...korang ni gaduh² kahwin baru tau kata Ain.... Tul tu Renjun sokong kata...korang ni gaduh dari tadi dah sampai pun korang tak sedar marah Chenle....wo e le(saya lapar)kata Ain pada Chenle....lah Nini lapar ke kata Chenle... Kita gi starbuck dulu....ok balas Farah.... Wahh bau makanan gedebushhhhh!!!!!!sempat Mark menyabut Farah.... Farah ok tak ni tanya Mark.... A...aku ok je balas Farah.....woi kalau nak bersawit bukan kat sini ye kata Ain....ko ni Ain kata Mark dan Farah serentak....kejar dia jom kata Farah...jom balas Mark... Huahh lari balas Ain... Baru saja Ain nak berlari dia dihalang oleh Jisung.... Jangan lari lah kata Jisung... Yelah balas Ain pendek...nak makan apa cepatlah kata Renjun... Nak roti and hot chocolate kata Ain... Nak cake and mocha kata Farah....

~skip beli makanan~

Kat sini ehhh korang selalu berlatih tanya Asyiqin... Haah balas Jeno....korang pandai menari ke tanya Jisung... Pandai tapi yang paling pandai Nini ngan Alis lah....kata Afiqah... Jom battle ngan Jisung... Ain gi ahh kata Asyiqin... Ok balas Ain pendek...

Bermulalah battle diantara Ain dan Jisung memang setanding sebab Ain selalu memenangi pertandingan menari....ok kita try sapa boleh menari popping dengan lagi better kata Jisung.... Ok balas Ain pendek...

~skip lepas menari ~

Wahhhh pandainya Nini menari kata Taeyong...mana belajar tanya Yuta....dia dulu ada amik kelas menari tu yang mahir tu kata Afiqah..... Ouhh balas mereka yang ada di practice dance itu.....korang tak minat ke ngan kpop tanya Ten....kita orang memang minat kecuali si Nini ni lah tak minat sangat kpop terang Alis... Ouhh jadi dia tak kenal ahh sapa yang k-idol ni tanya Winwin....tak balas mereka serentak....korang toilet kat mana tanya Ain...terus pastu belok kiri kata Haechan....thanks balas Ain pendek...

Korang boleh tak ceritakan pasal Nini tu kata Renjun...boleh balas Afiqah.... Nini tu jenis macam mana tanya Mark..Nini tu baik,garang,happy go lucky,perangai dia gila² terang Alis...dia mahir dalam bahasa melayu,inggeris, dan cina bahasa korea dia tak reti sangat kata Asyiqin pula....ouhh lagi tanya Jisung.... Dia kalau marah dia diam pendam tapi kalau dia dah bengang gila habis korang kena marah,maki,taekwondo kata Farah pula....lagi tanya Taeyong...dia pandai menari ajar sekejap dia dah dapat kata Afiqah....lagi satu dia ni jenis yang mesra baru jumpa tapi kalau tengok cara cakap macam dah bertahun kenal kata Alis... Ouhhh cam tu ehh perangai Nini kata Jisung...

Bahhh!!!!borak pasal tu tanya Ain...
Takde pape balas mereka serentak...

~bersambung~

Cik Pengawas I love you....Where stories live. Discover now