EXO

60 6 4
                                    

Nini nak tanya boleh kata Mark.... Nak tanya apa balas Ain.Nini pernah bercinta tak...tak pernah kata Farah.
Ko Nini ke kata Mark... Eh taklah aku tunggul...eii ko ni kan....dah lah tu korang ni asyik gaduh je penat lah nak dengar kata Alis..haah kesian sayang aku ni sakit telinga nak dengar kata Haechan... Yelah balas Mark dan Farah serentak... Iqin--tok tok tok baru Ain nak bercakap pintu berbunyi...sapa tu kata Renjun... Pergilah bukak kata Jeno...Baru je Chenle nak bukak pintu telah dibuka oleh seseorang...annyeongsahyo kata 9 orang lelaki itu...annyeongsahyo balas mereka... Ni EXO ehhh tanya Ain... Ye sayang ni EXO balas Renjun...ouhh balas Ain pendek... Kenal tak ngan EXO tanya Renjun... Kurang balas Ain pendek...meh saya kenalkan...bermula dengan Xiumin dan berakhir dengan Sehun,dah kenal dah tanya Renjun.. Dah balas Ain pendek... Ta hen gao(dia tinggi) kata Ain... Sapa tanya Renjun.. Yang awak telinga capang tu kata Ain.... Ouhh tu Chanyeol lah...ada apa ni mention nama hyung yang handsome ni kata Chanyeol...takde pape balas Ain pendek...ouhhkk balas Chanyeol.... Ni de ming jiao shen me(apa nama kamu)tanya Ain pada Lay...Ni de ming(nama saya)Zhang yixing....ouhh balas Ain pendek.... Ni hen mei(awak cantik)kata lay pada Ain....mana ada saya biasa² je.....lagi satu korang perasan tak mata si Nini kata D.O...apa dia tanya Alis.... Bulu mata dia lentik semulajadi ke atau dibuat tanya D.O lagi.....semulajadi lah kata Asyiqin...

Ni chi le ma(kamu dah makan)tanya Lay pada Ain..

Dah!! balas Ain pendek

Ni jin nian ji sui(umur kamu berapa)tanya Lay

13 balas Ain pendek...

Wei anak Chenlay kalau ko nak cakap cina bukan kat sini ehh kata Farah tetiba menyampuk....

Apa!!anak tadi Farah cakap tanya Chen...

Anak Chenlay kata Alis...

Asal anak Chenlay pulak tanya Sehun dan Taeyong serentak...

Sebab dia ni pelupa,kalau sekali dia jerit memang tinggi highnote lagi satu dia kaki troll terang Afiqah....

Ouhh balas mereka yang didalam...

Farah!!!!jerit Mark

Pebenda ko ni jerit² kata Farah

Ni mesti kerja ko kan kata Mark

Apa yang aku wat tanya Farah

Ni hah asal buku kelebek tanya Mark

Sorry Mark aku lari dulu kata Farah

Farah!!!!! Jerit Mark

Baru sahaja beberapa minit mereka berlari Mark tertolah Ain/Nini ketepi menyebabkan kaki Ain luka...

Arhhh!!!jerit Ain

Ni hai hao ma(kamu ok)tanya Renjun

Wo bu hao(saya tak ok)jawab Ain

Jom bawak dia gi klinik kata Alis dengan nada risau

Jom!!! kata mereka yang berada di situ...

~skip ke klinik~

Doktor kawan saya ok ke tanya Afiqah pada Doktor Lee

Kawan kamu luka ringan je kata Doktor Lee

Fuihhh selamat kata Farah

Lagi satu kaki kiri dia pernah patah ke sebelum ni tanya Doktor Lee

Dia sebelum ni pernah patah kaki banyak kali dah kaki kiri dia berbalut terang Afiqah

Saya sarankan dia jangan berlari atau menari kalau tak kaki dia makin teruk kata Doktor Lee

Baik Doktor kami akan cakap ngan dia kata Alis

Cik Pengawas I love you....Where stories live. Discover now