Bundan binlerce yıl önce daha insanlık yok iken bir çok ırk dünya üzerinde yaşıyodu bu ırklar ejderha dinazorlar vampirler kurt adamlar ve benzeri doğuştan bazı yeteneklere sahip 4 farklı mutasyona uğramış öbürlerinden değişik bi ırk daha vardı Moroı bunlar fizik olarak insana benzeyip özellik olarak bambaşka bir ırktı bu ırk 4 e ayrılıyodu ateş hava su vede toprak. Ateş moroı olanlar yanardağlarda yaşıyodu. Su moroı okyanuslarda. Toprak moroı yeraltındaki sığınak gibi yerlerde. Hava moroı ise gökyüzünde kanatlarıyla bulunurdu önemli olmadıkca yeryüzüne dahi inmezlerdi çünkü dünya öyle bi yerdiki her ırk en üstün olmak isteyip fırsat bekliyodu binevi bi soğuk savaş
Ve o zamanlarda bu düşmanlık ve sessizliğin içinde bi vampir kendine intihar görevi edindi bu vampir vampir ırkının en üst düzeyi Vladimir di Vladimirin aklında her ırktan birinin kanını karıştırıp tüketmek vardı kan onlara güç verirdi bu düşündüğü şey ise onu durdurulmaz yapabilirdi Vladimir öteki ırkların zayıf olabiliceği zamanları araştırıp her ırktan birini kaçırıp kanlarını elde etmesi onlarca yılı bulmuştu artık tek bir şey kalmıştı planında tüm ırkları ortak bi yerde savaşa davet etmek kazanan ırkın üstün ırk olarak kabul edilip tüm ırkların boyun eğmesi her ırk toplandığında ise bu kanı kazanda karıştırıp kendi ordusuna sunarak rahatlıkla savaşın kazanılmasını seyretmek ama hiçbişey bu kadar basit değildi.
Savaş zamanı geldi dört moroı lar güneyden geldi batıdan Marcus un uluyarak gelen kurtadam ordusu kuzeyden ise sinsi Vladimirin ordusu doğudan ise en son sayı olarak çok az ama tehlike olarak çok kötü ve büyük Ejder ve zayıf dinazor sürüleri. Cesur Marcus bi fikir ileri sürdü kendinin ejder lideriyle Vladimirin moroı kralıyla savaşması ve bundan kazanan ikiliden birbirini öldürmesi dördünden ise kim sağ çıkarsa onun kazanması gerektiğini ve böylece kanda dökülmüyceğini ileri sürdü diğer ırklarcada mantıklı geldi bu ve kabul gördü özellikle Vladimir bunun kendi için lehine ve bi güç gösterisi olabiliceğini düşündü ilk karşılaşmada Marcus ejder lideri yere serdi ama ejderin alevlerindende yanarak nasibini aldı sıra ise o büyük ana geldi moroı kralı ve Vladimir herkes ilk hamleyi kim yapıcak diye beklerken Vladimir elindeki kan şişelerini bi bardağa karıştırmaya başladı elinde ise son olarak kendi kanı kaldı pençesiyle açtığı küçük bi yaradan kanları damlatırken büyük bir fırtına koptu gökden şimşekler çakmaya ve kara bulutlar toplanmaya o an öyle bi ses duyulduki kulakları sağır edici herkes eli kulağında şaşkınca birbirine bakınırken yanardağlar patlamaya büyük deprem olmaya tsunamiler karayı vurmaya başladı ve çok büyük bir patlama oldu ejderler dinazorlar Vladimir ve vampirler Marcus ve kurtlar tüm moroı ler bu büyük yıkım ve patlamada yok oldular dünya yepyeni ve tertemiz bi güneş ile aydınlandı.
Vladimirin bu sinsi planı tüm ırkların sonu oldu Vladimirin bu yaptığı büyük bir lanetti ırklar yaratılırken apayrı ve birleşmez bi parçaydı bu birleşim demek büyük bir yıkım yok oluş demekti Vladimir hırsı ve güç tutkusu onu ve zararlı zararsız tüm ırkları yok etmiş herşey bitmişti artık onlar için onları var eden büyük güç onları yok edip içine çekmiş ve şimdiki dünyamızın merkezine doğru çekilmişti bu güç kullanılabilir hırs olmayan kötü birinin eline geçmemek için ebediyen gömülmüştü kişi gücü seçemezdi güç seçebilirdi kişiyi ve Vladimir gücü seçmek istemiş ve sonucuna en ağır şekilde katlanarak yok olmuşdu vahşilerin çağı bitmiş şimdi ise sırada insanlığın ki başlıyo...