Heyyy
RUSTAAAAAAAAG
Niet allemaal spastisch gaan doen omdat jullie zegmaar een beetje denken dat ik een soort van ff dood ben en dus nooit meer geinige gedichten die heel sommige speciale mensen wel beetje leuk vinden ga schrijven!!!Ik heb het nog al druk met euhhhhhmmmmmm ja.
Euhhhh je kan het zegmaar een beetje heel erg schoolisdrukenindevakantiegaikzegmaaropvakantieenalsikdanterugkomhebikhetweertedrukmetwateennormaalmenskutschoolzounoemen. Ok waarschijnlijk heb je de hele zin gelezen in een nog slomer tempo dan een schildpad met maar één poot omdat er geen spaties in stonden en je dus zegmaar de woorden in dat koppie van je (als je die hebt!) moest gaan scheiden.
We gaan verder.
Ik heb dus net een hele zin (goh maaike wat veel) geen spaties getypt en daarom speciaal voor mezelf (egoïstisch eigenlijk wel) een moment van (nee geen rust) MAAR SPATIESSSSSS
zo dat was heerlijk lekker spaties getypt.
Ik weet zegmaar niet meer waar k heen wil. Oeps.
O ja.
Nou k wil dus zeggen dat k ooit wel weer doorga met gedichten schrijven! Het worden vast weer geen serieuze gedichten, want daar hou ik niet zo van. Ze worden miss wel serieus maar dan toch met een creatieve draai er aan.
Nou doeiiiiiiiiiiiiiiiii tot wanneer ik het zegmaar niet meer druk heb met school en ik over ben en dus geen kut toetsen meer hoef te leren!