#1

203 22 3
                                    

Charlie's Pov
Minął tydzień od incydentu z matką, przez który trafiłem do szpitala.
Rodzicielka ani razu mnie tam nie  odwiedziła.

--------Siedem dni wcześniej--------
Mama wybierała się do swojej przyjaciółki na końcu miasteczka. Zabrała ze sobą torbę,zapewniając że za pieniądze, które zarobiłem przy zbieraniu truskawek,zrobi potrzebne zakupy do mieszkania. Wiedziałem,że przepierdoli na alkohol, lecz nie protestowałem, bo mogło skończyć się to źle.
Poprosiła abym posprzątał trochę  w przedpokoju i kuchni, po czym wychodząc poinformowała mnie, że wróci za 3 godziny.
Miałem dużo czasu by posprzątać,więc postanowiłem pograć trochę w lola.
Po jednym przegranym meczu,wyłączyłem laptopa i postanowiłem odpocząć, ponieważ  zaczęła boleć mnie głowa. Nawet nie wiem kiedy zasnąłem. Te 180 minut minęło tak szybko,że słyszałem już tylko przekręcany zamek w drzwiach.
Zerwałem się na równe nogi,szybko zagarniając naczynia do zmywarki. Matka weszła i gdy zobaczyła stan mieszkania , momentalnie wpadła w szał.
Podeszła do mnie i zadała mocny cios w policzek.
Zawsze miała dużo siły,  nie wiem skąd,  od dzieciństwa bałem się jej bardziej niż ojca.

-DLACZEGO GÓWNIARZU TUTAJ KURWA NIE POSPRZĄTAŁEŚ DO CHUJA?!!-'wykrzyczała mi w twarz wymierzając mocny cios w brzuch.-JESTEŚ JAKIŚ KURWA UŁOMNY? CZY JA WYMAGAM TAK DUŻO? !! GOTUJE CI ZASRANE OBIADKI, SPRZĄTAM,  PIORĘ.  ROBIĘ DLA CIEBIE WSZYSTKO!
-Ja.. źle się poczułem,  położyłem się na chwilę aby odpocząć i zasnąłem..-wydukałem za co znowu uderzyła  mnie w brzuch,a ja upadając uderzyłem się w kant szafki, powoli tracąc przytomność.
-JAKBYŚ SIĘ PASOŻYCIE KURWA UCZYŁ A NIE GRAŁ W TWOJE PORNO GIERKI NA KOMPUTERZE CZUŁ BYŚ SIĘ JAK MŁODY BÓG
Zadała mi 3 mocne ciosy nogą w brzuch oraz twarz po czym już miała wyjść z domu gdy wymamrotała.
-CZEMU JA KURWA 18 LAT TEMU NIE DOKONAŁAM Z OJCEM TEJ JEBANEJ ABORCJI,MIAŁABYM TERAZ SPOKÓJ A NIE MUSIAŁA UŻERAC SIĘ Z TAKIM DEGENERATEM.
Bardzo zabolały mnie jej słowa. Pomimo bólu jaki mi sprawiła wiele razy ,dalej bardzo ją kocham. Za każdym razem jej wyzwiska bolą bardziej a serce łamie się w pół.
Plułem krwią i próbując wstać upadłem tracąc przytomność.
----------------------------------------------------
Nieprzytomnego, na skraju śmierci znalazła mnie listonoszka, również moja sąsiadka,która pukała do drzwi wiele razy , a gdy nie słyszała odpowiedzi pociągnęła za klamkę zauważając mnie w środku zakrwawionego. Uratowała mi życie, jestem jej bardzo za to wdzięczny.
Tylko ona odwiedzała mnie w szpitalu po pracy ze swoim synem Leondre. Jest bardzo sympatycznym, przystojnym gejem, ma brązowe oczy oraz włosy i słodki zaokrąglony nosek.
Polubiłem się z nim i dobrze dogadywałem. Po wyjściu ze szpitala miałem go odwiedzić

Tym sposobem wchodzę do domu , w którym panuje taka cisza,że ktoś obcy pomyślał by , że jest to opuszczony dom. Matka pewnie znowu się schlała  i śpi.

Poszedłem się wypakować do swojego pokoju, ale to co tam ujrzałem przyprawiło mnie w nie małe osłupienie...

UKARANY PRZEZ LOS//CHARDREOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz