#3

178 17 7
                                    

Od incydentu w burdelu minął już tydzień. Przez ten czas nie odzywałem się do Leondre w ogóle. Widziałem,że parę razy pisał do mnie na whatsappie, lecz nie otwierałem jego wiadomości..

Byłem w szoku,że on,grzeczny chłopczyk,który nosił markowe ubrania, któremu nie brakowało w domu pieniędzy stał się męska dziwką.

Wyprowadziłem się od matki, już ostatecznie i z pieniędzy starcza mi na 3 dni w hotelu,  którym obecnie jestem.

Ona pewnie mieszka gdzieś na drugim końcu miasta z tym swoim fagasem...

Nie myśląc już dalej nad tym co dzieje się w moim popapranym życiu,zszedłem na śniadanie.
Niestety nie zauważyłem,że dochodziła godzina 11,a śniadanie właśnie sprzątano,  właściwie to resztki po nim..

Zrezygnowany wziąłem kurtkę z mojego pokoju i udałem się do Mc Donalda.

Pov Leondre

Siedziałem właśnie w kupionym za zarobione w burdelu pieniądze,  gdy usłyszałem dźwięk przychodzącej wiadomości z whatsappa. Szybko chwyciłem telefon,a to co ujrzałem przyprawiło mnie w duże osłupienie..

Charlie Lenehan:
Park Bussercity
17.30
Masz czas?

Do Charlie Lenehan :
Tak, do zobaczenia :)

Cieszyłem się z tego, że napisał. Na pewno nie było to dla niego łatwe widząc mnie w stroju playboya. Ja się z nim kurwa ruchałem. Nie dziwię się jeśli powie, że nie chce mieć ze mną nic wspólnego.

Po moich rozmyśleniach,  gdy spojrzałem na zegar była już godzina 16.15.

Do spotkania z Charlsem miałem jeszcze dokładnie 95 minut, a że droga z mojego apartamentowca zajmuje średnio 15 minut pieszo postanowiłem wziąć szybki prysznic.

Już brałem ubrania na zmianę, gdy usłyszałem pukanie do drzwi.

Podbiegłem do drzwi, a gdy je otworzyłem, wysoki brunet przyszpilił mnie do ściany.

-JEBAŁEŚ MOJEGO CHŁOPAKA TY JEBANA MĘSKA DZIWKO ZAPŁACISZ MI ZA TO!

Wiele w mojej pracy jebałem
i nie obchodziło mnie czy byli w związkach czy nie.
Wykonywałem robotę za co dobrze mi płacili.

Nawet nie wiedziałem skąd miał mój adres..Musiał mnie śledzić przez ostatnie dni mojej pracy.

-Ja..Skąd.mia...-nie zdążyłem nic powiedzieć,  a raczej wyjakąć, bo mężczyzna zadał mi cios w twarz a potem w brzuch przez co upadłem na podłogę.

Zaczął mnie okładać pięściami i kopać,  a gdy skończył zdążyłem dostrzec, że zamyka drzwi z hukiem i odpłynąłem...

-------------------...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 28, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

UKARANY PRZEZ LOS//CHARDREOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz