-Poszedłem się wypakować do swojego pokoju,ale to co tam ujrzałem przyprawiło mnie w nie małe osłupienie.. -
-MAMOOO! !! DO KURWY CZEMU MOJE RZECZY SĄ W KARTONACH?!!?!!
Nie słysząc odpowiedzi udałem się do jej sypialni trzymając poduszkę w ręku. Widok jaki tam zastałem nie zdziwił mnie jakoś zbytnio. Matka schlana spała jak nieżywa, więc wziąłem szklankę z wodą, która znajdowała się na szafce nocnej i jednym, szybkim ruchem przechyliłem na twarz mojej rodzicielki.-CO DO CHUJA?!,#! ZNOWU MAM CI GÓWNIARZU WPIERDOLIC ŻEBYŚ NAUCZYŁ SIĘ SZACUNKU DO MATKI?
Już miała coś powiedzieć ale moje emocje wzięły górę i zaczął się potok słów.
-ZAMKNIJ SIĘ I SŁUCHAJ,CZEMU MOJE RZECZY SĄ KURWA W KARTONACH I NIE MA POŁOWY MEBLI ?CZY TY JESTEŚ POPIERDOLONA?-Hahah- zaśmiała się bezczelnie- Nie będę Ci się tłumaczyć dziecioku- Kierowała się w stronę drzwi, gdy jednym sprawnym ruchem zatrzasnąłem jej drzwi przed nosem.
-WŁASNIE ŻE KURWA BĘDZIESZ MI SIĘ TŁUMACZYĆ.
Podniosła prawą rękę i kierując ją w moją stronę. Chwyciłem ją i rzuciłem na łóżko.-Co ty sobie kurwa wyobrażasz? !!
Wracając. Znalazłam sobie faceta. Ma 9 letniego syna.Wyprowadzam się do niego, jutro wieczorem zabieram wszystkie swoje rzeczy,a mieszkanie sprzedaję.Masz czas do końca tygodnia, żeby się wynieść.-powiedziała, a mnie zatkało. Wziąłem kurtkę i wyszedłem trzaskając drzwiami.
Musiałem to przemyśleć. W kurtce znalazłem 1800 złotych, więc postanowiłem upić się do nieprzytomności.Wybrałem się do klubu nocnego, położonego 3 kilometry od mojego domu, w mieście. Mam ochotę się zabawić ostro, jak nigdy.
Tak. Jestem prawiczkiem, ale dziś postanowiłam to zmienić.
Wziąłem niskiego, zamaskowanego bruneta. Do nas należał pokój z numerem 69.
Wiedziałem jak to się robi, oglądałem dużo filmów porno z hetero, jak i homo.Zajrzałem do szafki oddalonej od wielkiego łoża o około 2 metry
Wyjąłem z niej linę,pejcz,kajdanki oraz knebel.Przywiązałem męska dziwkę do stalowej ramy łóżka i przejalem inicjatywę. Powoli rozebrałem go do naga,biczując pejczem.
Włożyłem mu knebel w usta.Wszedłem w niego, mocno poruszając biodrami. Ruchając się prawie 2 godziny opadłem na łóżko zmęczony. Odwiązałem mężczyznę,który równie jak ja byk wykończony i ubierając się zostawiłem na szafce 800 zł. Gdy on zdjął maskę a mnie zszokowało.
To Leondre.
CZYTASZ
UKARANY PRZEZ LOS//CHARDRE
Teen FictionCharlie Lenehan jest ofiarą przemocy swojej matki,alkoholiczki i ćpunki. Nie radzi sobie w życiu wychowując się bez ojca, który wyjechał do Niemiec zostawiając rodzinę bez grosza. Jego życia odmienia się, gdy poznaje pięknego bruneta o brązowych oc...