L:Benn? Güzel soru ben neden burdayım. Aslında benimki de çook uzun bi hikaye. Trafik kazası. Annemi bu kazada kaybettim.-_-
V:Şey ben çok üzgünüm.
L:Neyse sorun değil alışmam lazım bu acıya.
V:Biliyo musun? Benim de annem ben küçükken bir trafik kazasında öldü. -_-
L:Beni anlıyosun o zaman o yüzden sana o kadar sert davranmıştım.
V:Evet şimdi anladım dünkü sertliğini.
L:Sen hangi okulda okuyosun ?
V:Aslında ben daha yeni geldim buraya babamın işleri nedeniyle her üç ayda bir şehir değiştiriyoruz.Bundan çok yoruldum.En sonunda buraya Buenos Aires e tasindik.Aslinda ben cok kucukken burada yasamisiz ama ben hatirlamiyorum.Hiç arkadaşım olmadı.
L:Gerçekten mi ?
V:Evet -_- Hatta bunlari bu zamana kadar hic kimseye anlatmadim ilk kez birine anlatiyorum.
Çok duygulanmıştım.Dokunsalar ağlayacaktım.Bu çocuğa neden bunları anlatiyorum ki ? Bilmiyorum .ama ona karşı icimde olan bi güven var.Bu çok garip onu daha tanimiyorum bile.
L:Ne oldu daldın gittin düşüncelere ?
V:Hiç bişey yok.Bisey itiraf ediyim mi? Sanirim sen benim ilk arkadasimsin.
L:Yaaa .Yani arkadasmiyiz.
V:Evet sen de istersen .
L:Evet isterim.
V:Hep ben konustum birazda sen anlat.
L:Tamam.
Biz cok mutlu bir aile sayilmazdik.Babamla ben sıkça kavga ederdik.Annemde hep babam ve benim aramda kalırdı.En sonundada babam annemi aldatti ! Arabada gidiyoken arabayı ben suruyodum.Babam la ben yine kavga ediyoduk.
Annem de bizi ayiriyim derken ben kaza yaptim annem camdan firladi ve ... :(
V:Leon şeey ben gerçekten özür dilerim. İçimden ona sarilmak geliyo.
L:İcimden ona sıkı sıkı sarilmak geliyo .Neden bilmiyorum ama neyse gercekten bilmiyorum .İcimde cok garip bi his var.
Kisa oldu ozur dilerim.
İrem kanki oku.