--------Özet---------
Okula geldigimde bi kiz dans ederken bana carpti ve bende yere dustum.Kafami kaldirdigimda bana birisi elini uzatti ve bana :
X:Cok aciyomu bilegin? dedi.
----------Yeni Bölüm------------
X:Ben Thomas istersen sana yardim ediyim.
Ben:Evet ,cok aciyo bilegim !
Thomas:Seni studyonun revirine goturuyim.
B:Tesekkur ederim.Kalkmama yardimci olur musun ?
T:Tabiiki , elbette.Violetta ayaga kalktiginda yuruyemedi. Bende onu kucagima aldim.Sonra revire gittik.
Doktor: Bilegin incilmis dedi.Bilegimi sargi bezi ile sardi.
Daha sonra odadan cikti.Ben ayakkabimi giyerken Thomas bana yardim etti.Eli elime degmisti.İcim bi degisik olmustu.Bi anda gozlerime bakti.Sonra:
T:Senin ismin ne? Yeni mi geldin Studyo ya ? Daha once bu guzelligi hic gordedim de.
B:Ben Violetta.Yeni kayit oldum.Bugun ilk gunumdu.
T:Peki ilk dersin kim ile ?
V:Pablo ile
T:Benim Gregoria ile ama sana sinifa kadar eslik edebilirim.
V:Aslinda iyi olur.Daha yeni geldigim icin hic bilmiyorum siniflari.
T:Ozur dilerim.Ben unutmusum benim bir dersim daha var ama benim yakin bir arkadasim var Diego , ona soylerim o sana seve seve yardimci olur.
B:Peki tekrar tesekkur ederim sonra gorusuruz. dedim ve Thomas gitti.
Revire bir cocuk girdi aslinda yakisikli bi cocuktu.
X:Sen Violetta olmalisin dedi.
B:Evet ben Violetta sen Diego musun ?
D:Evet Thomas in arkadasiyim .Benimde dersim Pablo ile sana sinifa kadar eslik edecegim.Sonra da siniflari gezdirecegim.
İlk derse girdik .Eglenceliydi.Bugun Angie yokmus .Haa bu arada Leon ile ayni dersdeydik.Beni gorunce gulumsedi.Sonra da Diego bana Leon u tanitti.Ama biz Leon ile tanistigimiz icin .Ayni anda:
Leonetta:Diego biz tanisiyoruz.
Megerse Leon da Diego ve Thomas in yakin arkadasiymis.Pablo tum sene icin ucerli ucerli gruplar yapti.Ben Diego ve Leon bir grup olduk.Sonra Pabla benden bir sarki soylememi istedi.Sarkinin adi "Destinada Brillar".Soylemeye basladim.O kadar guzel soyledim ki . Ben bile bilmiyodum bu kadar guzel sarki soyledigimi . Neyse sarki bitti.Herkes beni alkisladi.Pablo sahneden indigimde benden bir ask sarkisi yazmami istedi.Aslinda ben onceden beri gizli gizli sarki yaziyorum.Kimse bilmiyo.Ders bitti.Leon ve Diego yanima geldi ve birlikte onlarin arkadaslarinin yanina gittik.Tek tek tanistirdilar.Francesca Camila Maxi Ludmila Natalia Federico Broadway Marco Ana Andres ve Lara ! İnanmiyorum Lara da burada okuyormus.Bu arada Diego nun bakislara bakilirsa Lara dan bayagi hoslaniyor.Neyse Thomas da gelmisti. Herkes cok ilgileniyordu.Ama Leon gruptan cok uzakta duruyordu. Tum gun cok suskundu.Agzini bicak acmamisti.Aslinda merak ettim.Bu arada Thomas Leon un kuzeniymis. Ludmila ve Camila da kardesmis.Hic benzemiyolar.Ama hepsi iyi birine benziyor.Haa bide Angie Leon un halasiymis. Dans ogretmeni de Ludmila nin babasmiymis. Bu arada ben Lara ile arami duzelttim en son ona hastanede bagirmistim ya hani.Hatta bayagi iyi konusuyorduk.Leon ve Lara hic konusmuyordu birbirleriyle.Leon tum gun boyunca gozlerini benden kacirdi.Bisey mi oluyodu ¿ Ben mi farkinda degildim ¿Neyse gun bitmisti.Hep birlikte ciktik kafeden gerkes evlerine dagilmisti.En sona Leon ve ben kalmistik.Hic konusmadan yuruyoduk.Sonra evimizin onunde durduk.Vee gozlerimin icine baktii ve baktii Sonra iyi geceler diyip yanan opup kacar gibi eve gittim.
Yemek yedikten sonra odama ciktim.Gunlugume herseyi yazdim.Yatagima tam uzandim.Telefonum mesaj yagmuruna ugradi.Hepsi de İyi geceler mesaji . Bende cevapladim tek tek mesajlari.Ama mesaj atanlar arasinda Leon yoktu.İsin garip yani Lara bile mesaj atmis.Ana Leon yook ! Ben anlayamiyorum ne degisti bir gunde....
Acaba ne olacak Violetta Thomasi mi Leon umu yoksa Diego yumu sececek? Kalbi hangi icin atiyo ? Ayrintilar gelecek bolumde. Bide sizi hayrete dusurmus olabilirim.Ama sonuna kadar Leonettaciyim.
-----------4ever Leonetta------------
sınır 10 yorum
10 votes