Not da şoyle yaziyodu:
"Seninle tanistigima cok memnun oldum.Belki bir yerde birgun yine karsilasiriz.Ama bunu beklemeye gerek yok bu numaram 036625784 :)
L:Cok sevindim bu notu birakdigi icin telefon numarasini da yazmis.
-------Violetta----------
Sabah erkenden Olga ve Ramasho geldi ve beni eve goturduler.Leon a soyleyemedim yani cok erken oldugu icin sabah sabah kaldirmak istemedim ve ona bir not yazdim.Telefon numarami da yazmistim.Uine o cadi kadini gormek zorundaydim. Babami anlamiyorum neden biriyle cikmaya ihtiyac duyuyor. Bu arada telefonuma bir mesaj geldi. Yabanci bir numaradandi.
"Ben Leon notunu aldim. Bu da benim numaram kaydet. :) ;)"
B: Ayy ne tatli cocuk !
O arada babam Ramosho ya emirler savuruyordu. "Özel Öğretmen için"
Babamin yanina gittim.Baba senle bi sey konusabilirmiyiz ?
Babam: Violetta sonra simdi isim var.
Ben: Baba unutmaki senin bi cocugunda var . Artik ozel ogretmen falan istemiyorum.Yasitlarim gibi ozgur olmak istiyorum.Hayati yasamak istiyorum.
Babam : Violetta bakariz sonra
Ben : Baba ben okula gitmek istiyorum !!! Ozel ogretmen istemiyorum.Arkadaslarim olsun istiyorum. Kendimi bir genc gibi hissetmek istiyorum.
Babam : Peki tamam okula gidebilirsin .Ramashoo Violetta bi okul bul
Violetta : Oleey aslan babam benim .
Ramasho :Violetta istersen cikalim.
Ben : Olur cikalim.
R: Seni biriyle tanistiracagim.
B: Ramasho kimle tanistiracaksin cok merak ettim.
R: Gidince goreceksin.
10 dk sonra varmistik.Burasi cok garip bi yerdi. Dans eden cocuklar sarki soyleyen cocuklar. Cok guzeldi. Civil civildi. Sonra iceri girdik.Cok hos bir bayan yanimiza yaklasti ve bana uzun uzun bakti.Ramashoya " Bu o mu? " dedi ve gozleri doldu. "Annene o kadar cok benziyorsun ki" dedi. Bana dokundugunda icimi isitan bi gunesi vardi. İcimi isitiyodu. Sonra kendini tanitti. " Ben Angie annen cok yakin arkadasimdi." dedi.
İcim bi hos oldu. Angie o kadar duygulanmisti ki dokunsam aglayabilirdi. Bende ona sicak bi gulumsemeyle yetindim.
Angie: İsmin Violetta dimi dedi
B: Evet
A: Sen dogdugunda annenin yaninda ben vardim senin ismini annenle birlikte ben verdim.Bide sen bana Angie de.
B : Tamam Angie.
Ra: Bizde Violetta ya okul ariyorduk.
A: Aaa Studio ya kayit olsana hem ben de burada ogretmenim. Eminim sende annen gibi guzel sarki soyluyosundur.
Ra: Olur.Violetta sen ne dusunuyorsun ?
V: Bencede olur. O zaman kayit yaptiralim.
A:Tamam ben okul mudurumuz Pablo ya soyliyim kayit islemlerini baslatalim.
Ra:O zaman yarin ben Violetta yi birakirim Sen de yardimci olursan cok sevinirim Angie.
A: Seve seve .Yarin gorusuruz Violetta.
V:Gorusuruz Angie.
Tam arkami donerken birine carptim o da kimdi ?
Acabaa kimdi ¿¿ Tahmin edin bakalim. Evet dogru bildiniz tabiiki de Leon <3 <3
İrem kanki okuduysan caldiir. <3
Sefiyom sizi.