Cuma 2011
Bugün beden dersindeydik.Her zamanki gibi taklayı görecektik... Tamam takla atamıyorum atamayacak kadar şişkoyum da ama bu kadar takla atmayı istetecek ne var? 1.sınıfta bir kere atmıştım ama şimdi atamazdım. Ya da ben öyle sanıyorum... A şubesinin kızlarıyla birlikte işleyecektik dersi. -Aleyna ve Erva'nın nefret ettiği kızlar topluluğu- aslında iyi kıza benziyorlar ama sırf onlara yaranmak için bende kızlara bir kaç tane laf attım ama hele bir mezun olayım Aleyna ve Erva gibi bir kız olacağım ders 7.ve 8. derslerdi. Yani son ders. Erkekler basketbol sahasına doğru giderken spor salonun en iğrenç bölümüne minderlerin olduğu bölüme doğru yürüdük.Ayakkabılarımızı çıkartıp mavi üzerinde siyah lekeler bulunan ter kokan 10 yıllık bir okulun 20 yıllık minderlerine dizildik. 25 kız anca vardık belki esnek olan kızlar belliydi zaten Aleyna,Erva,Ayşe,Özge,Aybüke bunlar 25 kızın arasında uzun ince bacakları esnek vücutlarıyla göze batarlardı. Bense onların yanında çizgili tişörtünü E-5 karayoluna çeviren topaç yüzlü ama onlara göre uzun biri olarak dururdum. Her neyse Hoca düdüğü her çaldığında sırayla takla atacakmışız.Sıra yavaş yavaş bana geliyordu.Fatma nın hemen arkasında hemen ben vardım.Fatma takla atarken hocanın yanına gittim Hocamm ben yapamam feryatlarıyla kendimi acındırmaya çalışıyordum.Ama yemedi. Yemezdi de Aysun Hoca sıkı sıkı topladığı at kuyruğu 1.70lik boyu ve esmer teni ve pek sıcak bakmayan kahverengi gözleriyle bana baktı. Defne yapmak zorundasın yoksa sözlüne düşük veriririm. Hah ne güzel bir korkutuş biçimi hele benim gibi hiç bir işe yaramayan dersleri azıcık kötü olsa hemen evlatlıktan reddedilmeye hazır evlat için bir de. Sırada bekleyen esnek grubu "Hocağğğğğğğm biz amuda kalkmak istiyoruzzz" "Arkadaşınız taklasını atsın onu da yaparız" Sağol be! Büyük ihtimalle okul sonunda ne giyeceklerini düşünecekken hepsi o salak kinayenle beni göz hapsine almalarını sağladın Cidden çok sağol! Bu mu yapacak be bakışları arasında minderin başına geçtim. Takla atma pozisyonunu aldım -Ya da ben öyle düşündüm- Ve hooop Anında beni ele geçiren boyun ağrısı sırtımı sanki altımda ocak varmış gibi yakan minder ve burnuma gelen o iğrenç çorap kokusu. Ve "Aaaaaaa bayıldı galiba"diye bağıran sevimsizler... Sonunda telefon konuşmasını bitiren Hoca İyi misin diye yardımıma geldi. İyi miyim? Evet çok iyiyim hocam mükemmelim ya tabii bunları söyleyemedim.Boynumm diyebildim sadece ondan sonrası Revir odası zateen Bunları yazarken bile boynum feci ağrıyor.Annem hocayı şikayet edeceğini söylüyor Tabii canım çok değerliyim ya ben. Her neyse günlük çok uykum geldi. Hem babam da çağırıyor. Haaa bu arada Ülger ve Aleyna bugün derste birbirlerine sürekli baktılar biliyordum biliyordum....
.
NOT: ARKADAŞLAR BİLİYORUM FAZLASIYLA GEÇ YAZDIM AMA SINAV DÖNEMİNDEYDİM BİLGİSAYARA GİREMEDİM YENİ YENİ KLAVYEME ALIŞMAYA ÇALIŞIYOUM -KLAVYE SESİNİ ACAYİP ÖZLEMİŞİM- OYLARINIZI ESİRGEMEYİN LÜTFEN ... (AYRICA İSİM DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAK ZORUNDA KALDIM KB)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik Kızın Ezik Günlüğü
Chick-LitKüçükken Mi Belli Olur Ezik Olduğun Yoksa Güçlenir misin Büyüyünce? Her Okul Aynı mıdır? Yoksa Farklı mı? Ezikler Aşık Olur mu Küçük Yaşta? Yoksa Sadece Kıçı Büyük Popülerler mi?