O týden později :
Bára : jen tak jsem ležela na posteli a dívala se do stropu když mi najednou zacinkal mobil , byla to SMS. Když jsem se podívala byla od Martinuse .
Zasmála jsem se . Vzala jsem mobil a přečetla jsem si ji :Ahoj Bary nechceš jít ven ? Martinus ☺
Hned jsem mu odepsala :
Ahoj Tinusi . Jo klidně stejnak se nudím . 😃😇 Kdy a kde ?
( Říkám mu Tinus, protože je to hezčí 😍 )Hned mi odepsal :
Za 15 min . U vás !! 😇😇
Ok . ( Odepsala jsem mu )
SMS se odesílala a já jsem se šla chystat .
Oblíkla jsem si :
Udělal jsem si drdol protože se mi nechtělo nic vytvářet . Na řasy si dala trochu řasenky , lesk na rty a trochu make-upu.
.........................................Když jsem si obouvat boty někdo zazvonil . Otevřela jsem dveře a stál tam Tinus .
Bára : ahoj Tinusi . Můžem vyrazit !!
Tinus : ahoj . Jo tak jdem . ( Usmál se )
Bára : kam půjdem ??
Tinus : hmm , třeba do parku ?
Bara : jo , proč ne ..................................................
V parku :
Bara : tak co budem dělat ?? 😄
Tinus : nevím ... sednem si tady na lavičku a budem si povídat !?
Bára : ok , ale jdem si ještě na zmrzlinu mám na ni chuť !! 😄😄
Tinus : ok tak jdem .........................................................
Zpátky na lavičce :
Když jsme si sedli na lavičku už jsem to nevydržel a přisedl si k ní blíž , ona se na mě tak krásně usmála . Miluju když se na mě tak krásně usměje . No ... Prostě už jsem to nevydržel a políbil ji .
Bára : když mě políbil , projela ve mě elektřina , v té chvíli jsem byla ten nejšťastnější člověk . Tak jsme tam byly asi ještě 5 min . pak už nám docházel kyslík tak jsme se odtáhli .
Než jsem stačila něco říct . Tinus začal :
Bary ! Už od první chvíli kdy jsem tě spatřil na tom letišti hned jsem se do tebe zamiloval . A tak ... miluju tě Bary!!Bára : Tinusi ! Taky to tak mám úplně stejně jako ty . 😇 Miluju tě Tinusi !!
Než si právě uvědomil co jsem řekla skočila jsem mu po krku a dlouze ho políbila . Za málo mě začal líbat .Tinus : když jsem právě uslyšel co to Bára řekla . Byl jsem šťastnej . Ale než jsem se nadál , tak Bára už mě dávala pusu . Začal jsem ji líbat. Má tak krásně měkké rty že bych ji mohl líbat pořát 😇 . Asi po půl hodině 😄😄 jsme se odtáhli .
Tinus : Bary budeš semnou chodit ?
Bára : moc ráda !! 😘.....................................................
Tak další část na světě , sice trochu kratší ale co . Co bude dál ?? Tušíte ?
#Marky